Discovery Channel niezmiennie liderem

Programy Discovery Channel cieszą się coraz większą popularnością u młodych mężczyzn mieszkających
w miastach (M 16-34, miasta 50 tys.+). W tej grupie udział kanału wzrósł o 40% i wynosi obecnie 3,02% (SHR). Wraz ze wzrostem oglądalności kanał nie stracił swojego unikalnego charakteru i nadal ma wysokie indeksy AFF w męskich grupach celowych: M 16-49, miasta 50 tys. +  AFF wynosi 213 a w M 16-34, miasta 50 tys.+ nawet AFF 232.

W lipcu Discovery Channel zaprezentuje ambitną serię programów „Władcy umysłów”, która odsłania tajemnice działania ludzkiego mózgu. Eksperci, wykorzystując techniki manipulacji psychologicznej i sprytne triki, próbują nakłonić niczego niepodejrzewających ludzi, aby zrobili coś, czego nigdy nie odważyliby się zrobić. Przekonamy się, jak fascynujący, zabawny i pokrętny potrafi być nasz umysł. Na własne oczy zobaczymy osoby, które wiedzą jak manipulować zachowaniem innych. Za pomocą znanych technik, takich jak hipnoza czy efekt horoskopowy, eksperci spróbują nas przekonać, że nikt nie jest w stanie w pełni kontrolować swojego umysłu oraz że większość jednostek jest podatna na takie lub inne formy kontroli. Ciekawa wyprawa w głąb ludzkiej psychiki, odsłaniająca kulisy naszych reakcji.

Discovery Channel: „Władcy umysłów”
Od czwartku 24 lipca godz. 22:00

Dane: NAM, V 2014/2013, 06:00-25:59