TVN FABUŁA - CORAZ SILNIEJSZA POZYCJA RYNKOWA

TVN Fabuła, nowy kanał filmowo – serialowy grupy TVN od początku istnienia zyskuje coraz szersze grono wiernych widzów - jak wskazują wyniki oglądalności kanału ostatnich miesięcy. Udział w pożądanych przez reklamodawców grupach w lipcu wynosi 0,31% w grupie komercyjnej z miast powyżej 50 tysięcy (wzrost o 78% z stosunku do kwietnia), 0,21% w grupie komercyjnej (wzrost o 112%) i aż 0,44% w grupie komercyjnej mężczyzn z miast (wzrost o 108%)!

Nie tylko wyniki oglądalności czynią kanał atrakcyjnym dla reklamodawców, ale również dopasowanie w grupach docelowych - w grupie ogólnej 16-49 z miast AFF wynosi 143, wśród kobiet w wieku 16-49 lat z miast AFF wynosi 130, a mężczyzn 156!

Emitowany w czwartki o 20:00 serial produkcji polskiej „Odwróceni” uzyskał rekordowy udział w grupie męskiej z miast na poziomie 3%, a filmowe hity w lipcu nawet 4,18% SHR jak Kac Vegas w Bangkoku czy „Tylko dla orłów”, który osiągnął 2,93% udziału.

TVN Fabuła to kanał, który emituje nie tylko filmy i seriale, ale również programy własnej produkcji, takie jak „PytAnia” z Anną Wendzikowską, zawierający najciekawsze fragmenty jej wywiadów z gwiazdami polskiego i światowego kina. Program porusza istotne aspekty życia, takie jak rodzicielstwo, polskość czy sława. Kolejny program to „Andrzej Sołtysik przedstawia”, w którym dziennikarz przybliża historię kina przez pryzmat symbolu, obiektu lub przedmiotu obecnego w filmie. Kanał otwarty jest również na produkcje specjalne na życzenie Klienta – zapraszamy do kontaktu z TVN Media!

 

Rosnący udział TVN Fabuła

 

 

Dane: NAM, SHR% VI-21 VII 2015:Target A16-49,A16-49c50+,W16-49c50+,M16-49c50+; AFF 16 IV-21VII vs. A16-49