COMEDY CENTRAL TO KONTENT, KTÓRY ANGAŻUJE WIDZÓW!

Comedy Central to pierwszy komediowy kanał serialowy na polskim rynku. Strategia rozwoju stacji bazuje na zapewnianiu widzom dostępu do najświeższego, atrakcyjnego i wyłącznie komediowego kontentu. Na antenie znajdują się kultowe pozycje uwielbiane przez widzów tj. „Przyjaciele”, „Jak poznałem waszą matkę” czy „Różowe lata siedemdziesiąte” z M. Kunis i A. Kutcherem a także najświeższe hity „Teoria wielkiego podrywu”, „Dwóch i pół” i odcinki kreskówki „Miasteczko South Park”.

Doskonałym uzupełnieniem treści prezentowanych na antenie Comedy Central jest strona internetowa (www.comedycentral.pl) oraz profile w SM, które cieszą się ogromną popularnością i angażują widzów. Tylko w lutym strona www została odwiedzona przez 229 tysiące osób, które wygenerowały ponad 37 milionów odsłon i ponad 270 tysięcy odtworzeń materiałów wideo. Fanpage Comedy Central przyciąga już ponad 222 tysiące fanów dobrego humoru – z czego aż 59% z nich polubiło, komentowało i udostępniało posty tej stacji, dzięki czemu w lutowym raporcie Sotrendera fanpage kanału Comedy Central osiągnął najlepszy wynik w kategorii „Najbardziej angażujące strony”!

 

cc

 

Premiera  4. Sezonu „Dwóch spłukanych dziewczyn”
Comedy Central wykorzystuje potencjał swojego kontentu oraz oferuje widzom unikalne możliwości interakcji i zaangażowania się w kampanie marketingowe. W związku z premierą 4. sezonu „Dwie spłukane dziewczyny” stacja zorganizowała konkurs nawiązujący do fabuły serialu, a jego hasłem przewodnim było "A Ty, co zrobisz, żeby zarobić?". Aby wziąć w nim udział wystarczyło za pośrednictwem dedykowanej strony www.comedycentral.pl/konkurs_biznes przesłać opis swojego pomysłu na biznes. Pierwszy etap konkursu trwał do 12 marca, wpłynęły 603 zgłoszenia. Po tym czasie organizatorzy wybrali 8 najciekawszych pomysłów, które przeszły do drugiego etapu trwającego do 20 marca. Warunkiem dalszego udziału w konkursie było przesłanie filmu promującego zgłoszony pomysł na biznes. Wszystkie nagrania zostały umieszczone na stronie konkursowej, a internauci wybrali 4 zwycięzców. Główną nagrodą w konkursie było 10 000zł, nagrody za kolejne miejsca to odpowiednio 2000zł, 1000zł i 500zł. Poza konkursem, nowy sezon wspierał także szereg działań promocyjnych na platformach własnych Viacom oraz w wybranych serwisach lifestylowych i rozrywkowych Agory.

 


Kwiecień w Comedy Central:


Roast Justina Biebera
Justin Bieber zostanie „przypieczony” na antenie Comedy Central. To dobra wiadomość dla wszystkich fanów i hejterów młodego celebryty, w którym kocha się co druga nastolatka. Roast jest przeciwieństwem benefisu i polega na publicznym naśmiewaniu się z jego gwiazdy. Na antenie Comedy Central odbyły się już między innymi: Roast Jamesa Franco, Roast Charliego Sheena, oraz Roast Roseaane Barr. W Polsce ten rodzaj rozrywki rozpropagowała stacja Comedy Central wraz
z grupą Stand Up Polska. Wyśmiani zostali już między innymi Hubert Urbański, Szymon Majewski
i Czesław Mozil.
Premiera: 1 kwietnia, środa, godz. 22:00


Teoria wielkiego podrywu, sezon 8
W 8. sezonie na głównych bohaterów czekają duże zmiany. Związek Leonarda i Penny wkroczy
w kolejny etap, Penny zmieni pracę. Sheldon straci spodnie, a mama Howarda zamieszka
z mężczyzną. W jednym z odcinków gościnnie wystąpi zdobywca Złotego Globu i laureat Oscara, Billy Bob Thornton. Serial zdążył już na stałe zagościć w popkulturze, a sztandarowe powiedzenie głównego bohatera, czyli „bazinga” na stałe zagościło w slangu młodzieżowym. O jego popularności świadczy między innymi liczba fanów serialu na Facebooku, która wynosi obecnie ponad 33 miliony. „Teoria wielkiego podrywu” zdobyła ponad 20 prestiżowych nagród, a wśród nich aż sześć dla najlepszego serialu komediowego i ponad dziesięć dla najlepszych aktorów w serialu komediowym.
Premiera: 5 kwietnia, niedziela, godz. 20:00 (dwa odcinki)
Emisja: niedziele, godz. 20:00


Dwie spłukane dziewczyny, sezon 4
Serial opowiada o dwóch dziewczynach, które przez zbieg okoliczności zaczynają razem pracować
i mieszkać. Mimo początkowej niechęci, bohaterki nawiązują przyjaźń. Sarkastyczna Max pochodzi z ubogiej rodziny. Z kolei Caroline, urodzona w bogatej dzielnicy Nowego Jorku, jest zmuszona do podjęcia pracy, gdy jej ojciec trafia do więzienia. Bohaterki przeżywają miłosne rozterki i radzą sobie z przeciwnościami losu. Premierę czwartego sezonu „Dwóch spłukanych dziewczyn” oglądało w Stanach Zjednoczonych ponad 8 milionów widzów.
Emisja: niedziele, godz. 21:00 (dwa odcinki)