Comedy Central - stacja zaangażowanych widzów szukających najświeższego i atrakcyjnego kontentu!

W Comedy Central to widzowie decydują o ramówce, dosłownie! Po raz kolejny stacja oddała swoim widzom władzę nad układem programów. Na tydzień przed długim weekendem majowym kanał przygotował dla nich internetową sondę, w której wybrali pozycje wyemitowane na antenie stacji 1 i 2 maja. Zabawa trwała od 23 do 30 kwietnia i wzięło w niej udział ponad 6 000 osób. Największą popularnością cieszyły się „Teoria wielkiego podrywu” oraz wciąż niezwykle popularny, kultowy serial „Przyjaciele”! Udział stacji w oglądalności w tym okresie wyniósł w grupie A18-34 c50+ aż 3% co zapewniło jej pierwsze miejsce wśród kanałów kablowo satelitarnych! Affinity index kanału w tej grupie wyniosło aż 256!

Comedy Central wciąż zapewnia swoim widzom dostęp do najświeższych produkcji! Zaledwie miesiąc po premierze w Stanach Zjednoczonych, stacja wyemitowała ostatni odcinek jednego z najpopularniejszych seriali, „JAK POZNAŁEM WASZĄ MATKĘ”. Fani z całego świata od 9 lat śledzili perypetie grupy przyjaciół z Nowego Jorku, a na jego zakończenie czekali z zapartym tchem. Premiery ostatnich odcinków  wygenerowały w grupie A18-34 średni rating na poziomie 0,49%, to wynik wyższy o 113% od średnich rezultatów stacji w tym okresie. Finał 9 sezonu 27.04.2014 od 14:00 do 22:00 zapewnił stacji 8 pozycję na rynku pod względem oglądalności, SHR% wśród atrakcyjnej reklamowo grupy młodych dorosłych  wyniósł prawie 2%! W ramach promocji ostatniego odcinka serialu, stacja Comedy Central zorganizowała konkurs „Wskakuj w garniak” nawiązujący do legendarnego zwrotu używanego przez Barney’a przed wyjściem na podryw – „Suit up”. Uczestnicy wysyłali swoje pomysły na oczarowanie kobiet. Od 22 do 27 kwietnia wpłynęło niemal 700 zgłoszeń. Nagrodą główną był bon na zakup garnituru o wartości 2000zł. Nagrody dodatkowe to 5 zestawów składających się z 2 koszulek oraz 3 książek Barney’a Stinsona. Patronami konkursu były Antyradio i serwis interia.pl.

Na otarcie łez fanów Comedy Central od 27 kwietnia w każdą niedzielę o 22.00 emituje nowy serial komediowy, „PRZEREKLAMOWANI”, w którym główną rolę gra w nim Robin Williams, który po 32 latach wraca do telewizji. Premierowy odcinek w Stanach Zjednoczonych zgromadził przed ekranami ponad 15,5 mln widzów. „Przereklamowani” to komiczne perypetie Simona Robertsa, nieokiełznanego geniusza reklamy, który swoimi niecodziennymi technikami pozyskuje nowych klientów. Pomaga mu w tym córka Sydney, w której rolę wcieliła się Sarah Michelle Gellar. Serial zdążył już podbić serca widzów i zdobył  statuetkę i dwie nominacje do People’s Choice Awards. ZAPRASZAMY!

Comedy Central zaprasza także do kina! Dzięki współpracy działu Brand Solutions Viacom i United International Pictures stacja zorganizowała dla swoich widzów konkurs. Jest on związany z promocją filmu „Sąsiedzi”, który na duże ekrany wszedł już 9 maja. Komedia pokazuje zderzenie dwóch światów kiedy w  sąsiedztwo tradycyjnej rodziny wiodącej spokojne życie na przedmieściach wprowadza się bractwo studenckie, którego głównym zajęciem jest organizacja szalonych imprez. Zapowiada się sąsiedzka wojna!

NOWOŚCI W COMEDY CENTRAL:

U NAS W FILADELFII 8
Premiera: 23 maja, piątek, godz. 22:25
Emisja: piątek – sobota, godz. 22:20

MĘSKA ROBOTA 3
Premiera: 28 maja, środa, godz. 20:35
Emisja: poniedziałek – piątek, godz. 20:35

TEORIA WIELKIEGO PODRYWU 7
Emisja: niedziela, godz. 21:00

WEEKENDOWE MARATONY W COMEDY CENTRAL:

DWÓCH I PÓŁ 5: 17-18 maja, sobota – niedziela, od godz. 13:50

PRZYJACIELE 2: 24-25 maja, sobota – niedziela od godz. 13:50

JAK POZNAŁEM WASZĄ MATKĘ 6: 31 maja – 1 czerwca, sobota – niedziela, od godz. 13:50

Dane: NAM: 1-2.V.2014, SHR%, A18-34c50+, AFF IX vs A16-49,; 13.IV.2014&20.IV.2014&27.IV.2014, SHR%, RT%, DP 14.00-22.00h, A18-34