COMEDY CENTRAL – PRZEŁOMOWE BADANIE NA TEMAT WPŁYWU KONTEKSTU HUMORYSTYCZNEGO NA WZROST PERCEPCJI WIDZA NA PRZEKAZ REKLAMOWY

BADANIE „POWER OF LAUGHTER”

25 marca Viacom International Media Networks opublikował badanie „POWER OF LAUGHTER”, przygotowane na zlecenie stacji Comedy Central. Ich inaugurację mieli okazję zobaczyć w połowie marca uczestnicy konferencji poświęconej efektywnej komunikacji z Pokoleniem Y,  „IDENTIFY YOUTH” zorganizowanej przez Viacom Polska i Premium TV.

Zbadano wpływ programów o charakterze humorystycznym na zaangażowanie widzów w przekazy reklamowe. Grupa badawcza liczyła ponad 3 500 osób z 12 krajów, w tym z Polski. Dzięki zastosowaniu nowoczesnego oprogramowania rejestrującego emocje wyrażane przez mięśnie twarzy, wykonano ponad 12 milionów pomiarów wychwytujących nawet ich najdrobniejsze zmiany.

Dzięki badaniom wiemy na pewno, że humorystyczne, zabawne programy wywołują „efekt aureoli” działający podczas przerwy reklamowej. Pozytywny nastrój wywołany przez program przekłada się na przekazy reklamowe, które dzięki temu bardziej angażowały i były lepiej przyswajane przez odbiorców. Od zawsze znany był pozytywny wpływ śmiechu na zdrowie i dobre samopoczucie. Teraz wiemy również, jak za pomocą humoru w telewizji można zwiększyć skuteczność reklam! Zainteresowanych badaniem „POWER OF LAUGHTER” zapraszamy do kontaktu z działem handlowym VIACOM oraz Premium TV.

KONKURS ACER I TEORIA WIELKIEGO PODRYWU

W ostatnim tygodniu marca zakończył się konkurs towarzyszący premierze 7 sezonu „Teorii wielkiego podrywu”, który był związany z promocją premier marki Acer - tabletu Acer Iconia A1-830 i smartfona  Acer Liquid S1. Konkurs promowany był od 4 marca przez 3 tygodnie na antenie Comedy Central, dedykowanej podstronie konkursowej i na stronie kanału. Dodatkowo w komunikacji przy wybranych odcinkach serialu pojawiły się plansze sponsorskie Acer. Zadaniem fanów była odpowiedź na pytanie konkursowe dotyczące jednej z największych zagadek serialu - „Jak powinna mieć na nazwisko Penny?”. Zaangażowanie widzów było bardzo duże - w sumie nadesłano ponad 2 tys. zgłoszeń.

NOWOŚCI COMEDY CENTRAL W KWIETNIU

JAK POZNAŁEM WASZĄ MATKĘ 9

Już 27 kwietnia na antenie Comedy Central wyemitowany zostanie ostatni odcinek jednego z najpopularniejszych seriali ostatnich lat, „Jak poznałem waszą matkę”. Widzowie niedawno poznali wreszcie wybrankę Teda Mosby’ego, a teraz dowiedzą się, w jaki sposób zakończy się cała historia. Fani serialu z całego świata już niemal od 9 lat śledzą perypetie grupy przyjaciół z Nowego Jorku, a na finałowy odcinek czekają z zapartym tchem.

Finał: 27 kwietnia, godz. 21:30

Emisja: niedziela, godz. 21:30 (dwa odcinki)

Powtórki: sobota, godz. 21:00 (dwa odcinki); niedziela, godz. 19:05 (dwa odcinki)

JEDEN GNIEWNY CHARLIE 4

W kolejnych odcinkach czwartego sezonu „Jednego gniewnego Charliego” fani serialu przekonają się, co łączy tytułowego bohatera z uzależnioną od alkoholu panią doktor oraz co sprawi, że Goodson zaniedba swoją grupę terapeutyczną. Ponadto do grupy dołączą nowi pacjenci – alfons i człowiek, który twierdzi, że jest diabłem. Pierwszy odcinek „Jednego gniewnego Charliego” w Stanach Zjednoczonych zgromadził przed telewizorami 5,74 miliona widzów, bijąc tym samym nowy rekord oglądalności premierowego odcinka sitcomu w telewizji kablowej.

Emisja: niedziela, godz. 22:25

Powtórki: piątek, godz. 21:30; sobota, godz.19:35

COMMUNITY 3

Adwokat Jeff Winger traci prawo do wykonywania zawodu, gdy na jaw wychodzą jego kłamstwa związane z wyksztalceniem. Idąc na łatwiznę zapisuje się do prowincjonalnego Greendale Community College, do którego trafiają wszyscy ci, którym nie udało się dostać na dobrą uczelnię. W trzecim sezonie przygód Jeffa i jego paczki, Troy na chwilę stanie się detektywem wyjętym wprost z filmów typu Noir, a domówka którą zorganizuje ze swoim przyjacielem zamieni się w surrealistyczny ciąg zdarzeń.

Premiera 3 sezonu: 7 kwietnia, poniedziałek, godz. 20:35

Emisja: poniedziałek - piątek, godz. 20:35

Powtórki: sobota-niedziela, godz. 23:45 (2 odcinki)