BRANDED CONTENT Z NATIONAL GEOGRAPHIC – SIĘGAMY DALEJ

Kultowe marki, innowacje, wyjątkowe osobowości, polskie regiony oraz wiele innych - National Geographic zaprasza do współpracy przy tworzeniu nowego formatu Branded Content, którego działania mają na celu przedstawienie wartości reprezentowanych przez markę i zbudowanie wokół niej zaufania.

Branded Content to format, który wychodzi poza znane standardy telewizyjne, stanowiąc przemyślaną, zamkniętą w krótkiej formie historię, która intryguje Widza.

Osadzenie marki Klienta w formacie Branded Content wpływa pozytywnie na jej zauważalność, wywołując silniejszą reakcję emocjonalną, związaną z oryginalnym i inspirującym programem. Wzmacnia to znajomość brandu Klienta, otwierając Widza na nowy produkt i zachęcając tym samym do zakupu. Taki format zwiększa zaufanie do marki i wpływa pozytywnie na ocenę jakości, budując jej wizerunek.

Dodatkowo, współpraca z National Geographic gwarantuje wysoką jakość produkcji. Wzbudza także wiarygodność i ciekawość wśród widzów, zapewniając dotarcie do wykształconej, męskiej widowni z miast o wysokim potencjale nabywczym.*

Zapraszamy do nas z produktem lub tematem, a my zaproponujemy spersonalizowaną ofertę z szytym na miarę scenariuszem.

 

Badanie IPSOS dla National Geographic: Badanie jakości i efektywności działań kontentowych, 2019

*Dane: NAM, 01.12.2020-13.01.2021, 6:00-25:59, ADH%, DayParts