TLC - BARDZO DOBRY ROK
W 2015 roku (styczeń – listopad) udział kanału TLC (SHR%) w grupie komercyjnej A 16-49 wyniósł 0,49% jest to najwyższy wynik wśród zagranicznych kanałów lifestalowych i drugi w ramach całej kategorii. Najwyższe wzrosty oglądalności kanał odnotował wśród młodych kobiet miast (W 16-29; 0,70% SHR%), które oglądały go o 25% lepiej w 2015 niż w roku ubiegłym.
Wśród najlepiej oglądanych programów w 2015 można wymienić Salon sukien ślubnych, który 04/06/2015 w grupie komercyjnej miał rating 0,61, czy lokalna wersję tego programu Salon sukien ślubnych: Polska, który 29/09/2015 miał rating 0,50. Innymi programami z najwyższymi oglądalnościami, to m.in Naga randka (23/02/2015; 0,50), Ślub od pierwszego wejrzenia (11/10/2015; 0,46), Adam szuka Ewy (10/02/2015; 0,46)
Kanał w 2015 notował znakomite wskaźniki dopasowanie w grupach kobiecych, jak: AFF 201 (W 20-49, miasta 50k+ vs. A 16-49), czy w młodszych jak AFF 194 (W 16-34, miasta 100k+ vs. A 16-49). W grupie, w której kanał jest sprzedawany w pakietach, W 16-49, miasta 50k+ TLC miał AFF indeks na poziomie – 194.
Średni miesięczny zasięg kanału w 2015, to ponad 7,5 milionów widzów.