TVN Media i Edipresse Polska przedłużyły na kolejne lata współpracę strategiczną w obszarze video on-line

Firmy podpisały umowę, na mocy której kontynuują współpracę na wyłączność w zakresie reprezentacji handlowej przez TVN Media sprzedaży powierzchni reklamowej video in-stream w serwisach Edipresse Polska m.in. polki.pl, wizaz.pl, mamotoja.pl, party.pl, viva.pl, gotujmy.pl, ilewazy.pl.

Kontynuacja rozpoczętej w 2018 roku współpracy jest naturalną konsekwencją w procesie budowania oferty reklamowej video o wysokich parametrach mediowych we współpracy z Partnerami Premium Digital. Nasze ponad dwuletnie doświadczenie pokazało, że połączenie atrakcyjnych, jakościowych treści redakcyjnych oferowanych użytkownikom przez Edipresse z portfolio reklamowym TVN Media jest korzystne z perspektywy reklamodawców. Dzięki temu w ramach jednej szerokiej oferty mogą zrealizować różne potrzeby komunikacyjne. Z kolei  nasi  Partnerzy  zyskują wsparcie w zakresie monetyzacji treści w środowisku digital’owym. Budowanie współpracy z Partnerami jest naszym strategicznym kierunkiem działania - powiedziała Kinga Kucharska, Dyrektor ds. Rozwoju Premium Digital w TVN Media

Naszą dotychczasową współpracę strategiczną z TVN Media w obszarze sprzedaży reklamy video chcemy rozszerzyć o działania branded content i wspólne rozwiązania reklamowe dla największych Klientów - powiedział Maciej Klepacki, dyrektor generalny Edipresse Polska. Widzimy duży potencjał w połączeniu naszego eksperckiego contentu i doświadczenia w obszarze lifestyle, beauty czy też parenting z rozwiązaniami reklamowymi skierowanymi do targetu kobiecego oferowanymi przez TVN Media - dodał Maciej Klepacki.

Nowe obszary, które firmy będą rozwijać w najbliższych latach, zakładają tworzenie wspólnych ofert w oparciu o branded content. Będą one wykorzystywać synergie redakcyjne, dystrybucyjne i promocyjne wynikające ze ścisłej współpracy wiodących mediów skierowanych do kobiet w ramach portfolio Edipresse Polska i TVN Grupa Discovery.

Łączny zasięg serwisów Edipresse to ponad  8,8 mln użytkowników generujących 77,6 mln odsłon miesięcznie (źródło: Gemius Mediapanel, marzec 2021).

TVN Media ma w swojej ofercie zasięgowe i kontekstowe produkty video docierające do ponad 24 mln użytkowników Internetu, współpracuje m.in. z takim partnerami jak RASP, Polska Press, ViacomCBS, Canal +, The Walt Disney Company.