PLAYER.PL - PIERWSZA W POLSCE INTERAKTYWNA FORMA REKLAMOWA OBSŁUGIWANA PILOTEM TV

TVN Media prezentuje pierwszą w Polsce formę reklamową dedykowaną telewizorom Samsung Smart TV, obsługiwaną pilotem.

 

reklama pilot TV

 


TVN Media zgodnie z zapowiedziami realizuje dalszą strategię poszerzenie portfolio innowacyjnych form reklamowych. Obecnie  do  oferty reklamowej wprowadziliśmy nową formę  rich media - spot interaktywny 2.0 dla aplikacji Player.pl na Samsung Smart TV.

 

Nowa forma reklamy oferuje nie tylko możliwość przekazania pogłębionej w stosunku do spotu TV informacji o Kliencie/ produkcie/ usłudze, ale również wykorzystując cechy interaktywności (przypisywane głównie działaniom online) zaangażowuje Widza, może sprawdzić poziom jego satysfakcji, czy też poznać opinie w danym temacie już z pozycji reklamy.

Podczas emisji spotu reklamowego po prawej stronie ekranu pojawiają się klikalne ikonki o kolorach odpowiadających przyciskom na pilocie telewizyjnym. Po menu interaktywnej reklamy Widz porusza się właśnie za pośrednictwem pilota. Wybór odpowiedniego koloru przycisku na pilocie powoduje rozwinięcie ikonki o tym samym kolorze do pełnoekranowej karty z ofertą Klienta oraz zatrzymanie emisji spotu wideo. Widz może przez dowolnie długi czas wyświetlać na ekranie telewizora dodatkowe treści.


Spot interaktywny 2.0 na telewizory Samsung Smart TV już dostępny w ofercie sprzedaży BR. TVN Media zapowiada dalszy rozwój reklamy rich mediowych, angażującej Użytkownika, zarówno na urządzeniach mobilnych, jak i pozostałych Smart TV oraz na klasycznym komputerze.