NOWE FUNKCJONALNOŚCI W FORMIE TAP&GO

W maju 2014 TVN Media uruchomiło pierwszą kampanię realizowaną na nowym richmediowym formacie: Tap&Go, dostępnym w aplikacji player na komórkach i tabletach. W związku z dużym zainteresowaniem Reklamodawców, forma zostanie poszerzona o nowe funkcjonalności.

Tap&Go polega na umieszczeniu na końcu spotu reklamowego interaktywnej planszy, na której użytkownik musi wykonać określoną, wskazaną czynność, aby dostać się na stronę docelową kampanii. Spot można też pominąć i wyświetlić jedynie planszę z interakcją.

„Pierwsza kampania, którą realizowaliśmy w maju, była dla nas pewnym zaskoczeniem, w związku z tym, że CTR od początku emisji przekraczał standard dla kampanii Richmedia, a na koniec kampanii okazało się, że pobił go kilkukrotnie kończąc na poziomie 6,9%. Ten wynik spowodował ogromne zainteresowanie Reklamodawców i ponowne przebicie rekordu, w tej chwili najwyższy CTR jaki uzyskaliśmy przy użyciu formy Tap&Go wynosi 16%! Naturalną decyzją było więc skupienie się na tej formie i rozwinięcie jej potencjału” – mówi Paweł Kiszycki, Manager ds. rozwoju produktu reklamowego online.


Nowościami w formie Tap&Go są akcje:
• multitouch - czyli przytrzymanie kilku punktów równocześnie,
• move - czyli przeniesienie obiektów w jedno miejsce,
• wipe - czyli przecieranie zaszronionej lub brudnej szybki, aby dostać się do reklamy.

Poniżej film prezentujący formę Tap&Go:

 

Forma Tap&Go dostępna jest w aplikacji player na urządzeniach mobilnych w systemach Android, iOS, oraz WindowsPhone.