tvn24.pl - Nowa odsłona portalu

Najlepsze wideo newsy - „zobaczyć, żeby wiedzieć”, jeszcze więcej informacji w nowoczesnej formie, informacje lokalne: Wrocław, Poznań, Gdańsk, Warszawa.

Oglądaj, czytaj, komentuj, polecaj, dziel się. Właśnie ruszyła nowa odsłona portalu http://www.tvn24.pl/

„Nowy model mojego auta” – tak opisuje zmiany w portalu jego szef, Kuba Sufin. – „Zostaje ta sama zasada konstrukcyjna, ale będzie bogatszy kontent, wyższa technologia, więcej informacji. Największa zmiana to wyższej jakości, uporządkowane tematycznie wideo newsy.” – mówi Sufin. W nowej odsłonie materiały wideo, które od początku są istotnym elementem tvn24.pl, mają być jeszcze istotniejsze. „W nowej odsłonie chcemy zaoferować także coś w rodzaju news-playera, znajdującego się na oddzielnej podstronie. Tam w jednym miejscu będzie można zobaczyć wszystkie nasze wideo, a także transmisje z ważniejszych wydarzeń, np.: debat sejmowych”. Użytkownicy dostaną możliwość oglądania newsów w najwyższej jakości, wzrośnie szybkość ładowania.

Nowy serwis ma lepiej integrować wszystkie informacyjne strony grupy TVN: tvn24.pl, tvnmeteo.pl, tvnwarszawa.pl, tvncnbc.pl i kontakt24.tvn.pl. Nie zabraknie podstron magazynów z TVN24 jak „Kropka nad i” czy „Polska i świat” oraz serwisów lokalnych. Do Warszawy (tvnwarszawa.pl) dołączą Wrocław, Poznań i Trójmiasto, a potem kolejne miasta.

Oczywiście nie zabraknie elementów społecznościowych jak Facebook, Google czy Twittera, na którym śledzone będą wpisy przedstawicieli polityki czy mediów. Po wcześniejszym zarejestrowaniu i zalogowaniu, internauci będą mogli polecać sobie artykuły, filmy oraz komentować na forum. „Chcemy poważniejszych, cywilizowanych dyskusji, w których komentujący nie będą zupełnie anonimowi”.

Zmiany, które można już oglądać, są pierwszym etapem przebudowy serwisów. W drugim etapie, jeszcze w tym roku, planowany jest nowy model personalizacji (rozwój profilu użytkownika) i integracji naszych serwisów z mediami społecznościowymi. – „Już dziś profil tvn24.pl na Facebooku ma ponad 170 tys. fanów - najwięcej spośród mediów informacyjnych. Zamierzamy rozwijać także własną społeczność, którą gromadzi serwis Kontakt24. Szykujemy również kilka niespodzianek” – zapowiada Kuba Sufin.