Raport Strategiczny Internet 2017/18

Kolejna edycja raportu strategicznego badającego rynek reklamy online to najważniejsze podsumowanie rynku internetowego w Polsce. Tegoroczny Raport Strategiczny został wzbogacony o dodatkowy rozdział „Wyzwania rozwojowe w 2018 roku”, w którym szefowie poszczególnych Grup Roboczych zaprezentowali kluczowe dla branży zagadnienia (viewability, brand safety oraz adblocking). Tradycyjnie, dane dotyczące polskiego rynku zostały wzbogacone o perspektywę europejską i globalną. Zostały także omówione perspektywy rozwojowe, spodziewane trendy, wyzwania i szanse dla biznesów opartych na rynku digital.

Raport zawiera również case study TVN Media omawiający skalę zjawiska i fenomenu emotikon jako nowego narzędzia do komunikacji marketingu. Na podstawie zrealizowanej kampanii dla klienta Mercedes-Benz „smart fortwo i forfour” w oparciu o nową formę reklamy Millenial dochodzimy do bardzo ciekawych wniosków. Zapraszamy do lektury