CIĄG DALSZY SINGIELKI TYLKO W PLAYER.PL!

    Czy nowy portal Elki odniesie sukces? Czy skończą się jej potyczki z „Co tam”? Już od 1 grudnia fani „Singielki” będą mogli śledzić jej dalsze losy tylko na platformie player.pl.

    Serial to pełna humoru, wzruszeń i emocji historia romantycznych przygód, w której zobaczyć możemy plejadę gwiazd: Izę Kunę, Julię Kamińską, Filipa Bobka czy Dominikę Gwit. W drugim sezonie losy Elki, jej współpracowników, przyjaciół i rodziny komplikują się, a fabuła staje się bardziej intrygująca i wciągająca. Perypetie bohaterki można śledzić obecnie od poniedziałku do czwartku o 20:55 w TVN, a także o dowolnej porze w player.pl.

    Widzowie, po raz pierwszy, po zakończeniu emisji serialu w TVN będą mogli oglądać jego ciąg dalszy na platformie internetowej. Player.pl wyprodukuje co najmniej 5 dodatkowych odcinków, które dostępne będą tylko w player.pl, już od 1 grudnia br. 

    Z player.pl, koniec roku już nie musi oznaczać rozstania z ulubionymi bohaterami!

     

    Serial „Singielka” w player.pl dociera do bardzo atrakcyjnej dla reklamodawców  grupy kobiecej :   AFF =199  (K 16:49)  zamieszkującej miasta  powyżej 200 tys (AFF= 280), z wyższym wykształceniem (AFF=275). Od startu jesiennej ramówki  serial osiągał  ponad 18% udział oglądalności w każdym  miesiącu wśród wszystkich długich odcinków emitowanych w player.pl, będąc tym samym jednym z  pięciu najchętniej oglądanych formatów. W tym okresie odnotowaliśmy ponad 1,8 mln odsłon serwisu serialu.

    ###

     

    Informacja o player.pl:

    Platforma player.pl zadebiutowała na rynku pod koniec sierpnia 2011 roku. W tamtym czasie oferowała seriale i inne programy znane z kanałów TVN. Obecnie jej biblioteka obejmuje ponad 20 tys. pozycji, w tym materiały produkowane na zasadzie wyłączności dla serwisu player.pl. Poza ofertą bezpłatną, w player.pl dostępne są również cztery pakiety płatne: Player PLUS, Player LIVE, Player SPORT i Player KIDS. Zawierają bogaty katalog VOD oraz materiały live, a także prapremiery seriali TVN, bez reklam.

    Player.pl cały czas się rozwija, zwiększając liczbę unikalnych użytkowników. Utrzymuje również swoją pozycję najbardziej angażującego serwisu na rynku VOD – średni czas miesięczny w serwisie jest o ponad 60% wyższy niż w przypadku największych konkurentów. Przewaga ta była jeszcze bardziej wyraźna w czerwcu, czyli po zakończeniu ramówek w kanałach TV. Dużym zainteresowaniem cieszą się szczególnie produkcje player.pl adresowane do pokolenia Millenialsów, wśród którego player.pl jest najbardziej popularnym serwisem VOD w Polsce.

    Platforma dostępna jest na urządzeniach mobilnych z systemem operacyjnym Android, iOS lub Windows, konsolach Sony PlayStation, telewizorach wiodących producentów oraz dla abonentów sieci T-Mobile,
    Netia i Toya.