WARNER BROS. DISCOVERY Z NOWĄ PLATFORMĄ VOD.PL W PORTFOLIO INICJUJE PARTNERSTWO Z RINGIER AXEL SPRINGER POLSKA

Już 14 lutego portfolio streamingowe Warner Bros. Discovery powiększy się o kolejną usługę będącą uzupełnieniem dotychczasowej oferty i odpowiedzią na potrzeby widzów oraz partnerów reklamowych. Tego dnia grupa zainauguruje nową platformę streamingową – VOD.pl. W serwisie użytkownicy znajdą programy z biblioteki Warner Bros. Discovery oraz od innych lokalnych i międzynarodowych dostawców. W chwili startu platforma zaoferuje ponad 8000 godzin rozrywki. Wszystkie tytuły będą dostępne bez opłat. Strategicznym partnerem projektu jest Ringier Axel Springer Polska. Obie firmy będą blisko współpracować na płaszczyźnie promocyjnej oraz budowania zasięgu dla nowego serwisu z oferty Warner Bros. Discovery.

Nowa odsłona VOD.pl to efekt połączenia siły potencjałów dwóch czołowych grup medialnych na polskim rynku. TVN Warner Bros. Discovery jako uznany producent programów telewizyjnych zagwarantuje użytkownikom dostęp do szerokiej biblioteki wysokiej jakości programów, podczas gdy Ringier Axel Springer Polska wesprze serwis w budowaniu jego zasięgu.

Nowa, nieodpłatna odsłona serwisu VOD.pl, którego właścicielem jest Warner Bros. Discovery, 14 lutego 2023 r. zadebiutuje na polskim rynku VOD . Na platformie oferowanej klientom w modelu AVOD (bez opłat) przyszli użytkownicy znajdą bogatą bibliotekę seriali, dokumentów, programów rozrywkowych i poradnikowych oraz filmów. To idealne rozwiązanie dla osób, które szukają w sieci darmowych, ale jakościowych oraz legalnych treści.

– Bezpłatny serwis VOD.pl od 14 lutego dołącza do rodziny serwisów streamingowych Warner Bros. Discovery w Polsce i uzupełnia płatną ofertę digitalową grupy, w skład której wchodzą już HBO Max i Player. Jestem niezwykle szczęśliwy, że w tak krótkim czasie udało nam się porozumieć z grupą RASP i wypracować model partnerstwa, w którym RASP wesprze nas w zbudowaniu największej platformy AVOD w Polsce. To początek znacznie szerszej współpracy z Onetem, jak również i z innymi partnerami, która zapewni nową jakość i skalę dla bezpłatnego legalnego dostępu do jakościowego kontentu dla użytkowników – komentuje Maciej Gozdowski, Vice President, szef serwisów streamingowych w Warner Bros. Discovery w Polsce.

– Cieszymy się z tej strategicznej współpracy, która łączy jakość i siłę dotarcia Onetu ze znakomitą ofertą wideo Warner Bros. Discovery. Ta współpraca da nowe życie serwisowi VOD.pl – mówi Jovan Protic, COO Ringier Axel Springer Polska.

Wraz ze startem nowej odsłony VOD.pl wzbogaca się portfolio Biura Reklamy TVN Warner Bros. Discovery i pojawiają się nowe możliwości komunikacji marek dla reklamodawców.

– Serwis VOD.pl daje możliwość dotarcia do jeszcze szerszej grupy użytkowników oraz idealnie uzupełnia ofertę reklamową premium reprezentowaną przez Playera. Dzięki tej platformie grupa Warner Bros. Discovery posiada najszerszą ofertę dla reklamodawców w Polsce. Marketerzy po raz pierwszy zyskują możliwość dotarcia do wszystkich użytkowników zainteresowanych treściami wideo i prowadzenia swoich kampanii znacznie szerzej i skuteczniej niż dotychczas – dodaje Dorota Żurkowska, Group Senior Vice President Revenue w Warner Bros. Discovery w Polsce.

W ofercie VOD.pl znajdą się treści z biblioteki TVN Warner Bros. Discovery oraz innych renomowanych dostawców, wśród których w chwili startu będą między innymi: Paramount Global, Red Bull TV czy Grupa Kino Polska / SPI International. „BrzydUla”, „Magda M.”, „Prawo Agaty”, „Diagnoza”, “Kasia i Tomek”, „19+”, „Królowe życia”, “Żony Miami”, „Kobieta na krańcu świata”, “Milionerzy” czy trzy pierwsze części kinowego superhitu “Listy do M.” – to tylko niektóre z uwielbianych przez widzów tytułów, które pojawią się w nowej odsłonie serwisu VOD.pl. Bibliotekę serialową uzupełnią także produkcje zagraniczne, m.in. szwedzki hit „Most nad Sundem” oraz „Upadek” z Gillian Anderson i Jamiem Dornanem w rolach głównych.

W kolejnych miesiącach, w ramach współpracy z dotychczasowymi i nowymi partnerami w zakresie produkcji i dostarczania treści, oferta platformy będzie się poszerzać o kolejne tytuły.

W chwili startu nowa odsłona VOD.pl będzie dostępna z poziomu przeglądarki na komputerze, smartfonie i tablecie. W przyszłości usługa pojawi się również jako aplikacja na innych najbardziej popularnych platformach, w tym smart TV.

Uruchomieniu serwisu będzie towarzyszyć szeroka kampania promocyjna. Strategię i kreację (kampania 360, wykorzystująca kanały własne oraz media zewnętrzne, digital oraz media tradycyjne, działania wizerunkowe jak i performance) przygotował dział marketingu TVN Warner Bros. Discovery.