TA WIOSNA BYŁA NASZA! TVN LIDEREM RYNKU TELEWIZYJNEGO W POLSCE

Wiosennej ofercie programowej stacji TVN, przyświecała idea dostarczania widzom wielowymiarowej rozrywki! Ramówka była odpowiedzią na potrzeby publiczności oraz dynamiczne zmiany rynku, a także realizacją obietnicy kontentu na najwyższym poziomie.

Dzięki zróżnicowanej i kompletnej ofercie programowej TVN, najlepsze seriale, programy lifestyle’owe, wielka rozrywka, emocjonujące reality show, angażujące teleturnieje i filmowe hity najlepszych światowych wytwórni były tej wiosny na wyciągnięcie ręki.

Wiosenna odsłona ramówki zagwarantowała stacji tytuł lidera rynku telewizyjnego w Polsce z wynikiem na poziomie 9,0% SHR w Daypart 6:00 – 25:59 i 10,7% w Prime Time, co zapewniło przewagę nad głównym konkurentem o kolejno 14% i 25%!

Dystans w grupie kobiecej był jeszcze większy: 10,1% SHR w Daypart 6:00 – 25:59 i 11,5% SHR w Prime Time wygenerowały przewagę na poziomie 31% i 36%!

Najlepszy AMR breaku reklamowego to kolejny wyróżnik tej wiosny. 1,3% AMR dla TVN vs. 1,0% dla kolejnego gracza to dystans na poziomie 22%.

Źródło: NAM, TSV+2 OOH, 27.02-05.06.2023, SHR%, AMR% break, A 20-54, W 20-54, All day: 6:00–25:59, Prime Time: 18:00 – 22:59

Reklamodawcy, którzy zdecydowali się na współpracę w tym sezonie  mogli liczyć na pewność wyników. Wiosenna oferta wygenerowała wzrost na poziomie 8% rok do roku!

Wśród programów o najwyższej oglądalności znalazły się:

Źródło: NAM, TSV+2 OOH, 27.02-05.06.2023, Programmes, SHR%, AMR%, A 20-54, wynik dla odcinków premierowych; Superkino: Dayparts: 20:00 – 22:30, piątki

„Cieszymy się, że po raz kolejny zajmujemy pozycję lidera i udowadniamy, że rozumiemy potrzeby widzów i oferujemy kontent najwyższej jakości. Nieustannie rozwijamy ofertę reklamową. W tym sezonie rozpoczęliśmy celebrację Stulecia Warner Bros, uatrakcyjniliśmy bibliotekę filmową i serialową miedzy innymi o kultowe produkcje HBO takie jak "Sukcesja" , dostarczaliśmy nowatorskie rozwiązania w postaci aukcji czasu reklamowego i niezmiennie stawialiśmy na sport!” – mówi Marcin Idzik, dyrektor sprzedaży w TVN Media.