Sponsoring

Sponsoring to unikalne narzędzie pozwalające marce zbudować  pożądany wizerunek i podkreślić najważniejsze cechy produktu. Dzięki możliwości precyzyjnego doboru kontekstu przekaz marki nabiera nowej jakości i brzmi w sposób dający się wyróżnić i zaistnieć w świadomości konsumenta.

Nasze programy to możliwość ścisłego współdziałania siły kontentu i charakteru marki na wielu płaszczyznach. Standardowy 8 sec. billboard sponsorski to wstęp do dalszego dialogu, zaangażowania i interakcji z widzem poprzez szerokie możliwości jakie dają oferowane produkcje.  

Logotyp
SHR% (16-49): 13,5%
Affinity: 149
Źródło: 03-05.2016, aff.vs k16-49, m.50t.+
Logotyp
Billboardy sponsorskie przy wybranych programach

Logotyp
Billboardy kontekstowe skierowane do grupy W 16-49 c50k+

Logotyp
Billboardy kontekstowe skierowane do grupy W 16-49 c50k+

Logotyp
Billboardy kontekstowe skierowane do grupy W 16-49 c50k+

Logotyp
Billboardy kontekstowe skierowane do grupy M 16-49 c50k+

Logotyp
Billboardy kontekstowe skierowane do grupy M 16-49 c50k+

Logotyp
Billboardy kontekstowe skierowane do grupy A 13-29

Logotyp
Billboardy skierowane do grupy W 16-49 c50k+

Logotyp
Billboardy skierowane do grupy M 16-49 c50k+

Logotyp
Billboardy skierowane do grupy A 16-49 c50k+

Logotyp
Billboardy na kanałach o zasięgu ogólnopolskim

Sponsoring w TVN to najbardziej kontekstowe powiązanie brandu z programem. Oferty sponsoringowe zawierają billboardy sponsorskie przy samym programie, jego zapowiedziach i ewentualnie zwiastunach.



Monosponsoring to emisja billboardów sponsorskich przy wybranych przez Klienta programach. Taka forma sponsoringu pozwala na skojarzenie sponsorowanego formatu z marką Klienta.



Sponsoring wybranych, najbardziej kobiecych tytułów filmowych i serialowych na antenach stacji Premium TV. Gwarantuje dotarcie do wymagających kobiet, mieszkanek miast.



Kontekst sponsoringowy targetowany do aktywnych mieszkanek miast, miłośniczek zdrowego stylu życia i nowych trendów.



Pakiet emisji sponsorskich przy najważniejszych kulinarnych formatach stacji dostępnych w ofercie Premium TV. Dociera do miejskich pasjonatek kulinariów.



Sponsoring wybranych, chętnie oglądanych przez mężczyzn tytułów filmowych i serii na antenach stacji Premium TV. Gwarantuje dotarcie do miejskich mężczyzn poszukujących rozrywki.



Pakiet emisji sponsorskich przy formatach najchętniej oglądanych przez aktywnych, zamożniejszych mężczyzn. Zawiera pozycje zarówno motoryzacyjne, jak i sportowe, rozrywkowe czy hobbystyczne.



Sponsoring wybranych formatów o charakterze muzyczno-rozrywkowym na antenach młodzieżowych stacji Premium TV. Gwarantuje dotarcie do wymagającej grupy młodych, miejskich widzów.



MULTISPONSORING KOBIECY umożliwia reklamodawcom wzbogacenie komunikacji spotowej o wyróżniający się przekaz sponsorski. Dzięki szerokiemu pakietowi billboardów umożliwia zbudowanie zasięgowej i jednocześnie jakościowej komunikacji na antenach precyzyjnie dobranych stacji kobiecych z portfolio Premium TV. Elastycznie dostosowuje się do potrzeb reklamodawcy zachowując atrakcyjne koszty dotarcia.



MULTISPONSORING MĘSKI to atrakcyjny cenowo pakiet billboardów sponsorskich emitowanych na antenach różnorodnych stacji skierowanych do mężczyzn z miast. Wzbogaca tym samym męską komunikację spotową o wyróżniający się przekaz sponsorski. Dzięki szerokiemu, elastycznie dostosowanemu do potrzeb reklamodawcy pakietowi billboardów umożliwia zbudowanie zasięgowej komunikacji.



MULTISPONSORING URBAN to sprofilowany pakiet sponsorski emitowany na antenach stacji skierowanych do poszukiwanych na rynku miejskich grup celowych. Oprócz wysokiego dopasowania oferuje jednocześnie wyróżniające i szerokie dotarcie do atrakcyjnych, miejskich widzów. Elastycznie pozwala dostosować kampanię do celów komunikacyjnych reklamodawcy przy zachowaniu atrakcyjnych warunków kosztowych.



MULTISPONSORING MUX to zakup dowolnej liczby billboardów w ramach czterech ogólnopolskich kanałów z naziemnej dystrybucji cyfrowej (TV Puls, PULS2, TTV, TVN7). Daje gwarancję szerokiego dotarcia do grupy komercyjnej (A 16-49). Pozwala na wzbogacenie i wyróżnienie komunikacji i przy zachowaniu atrakcyjnych warunków kosztowych.