Kuba Wojewódzki: Nasz program nie zatrzymuje się i zostawia konkurencję daleko w tyle!

Za nami kolejny bardzo udany sezon sztandarowego talk-show stacji TVN „Kuba Wojewódzki”. Najpopularniejszy i najbardziej kontrowersyjny dziennikarz w kraju ponownie udowodnił, że nie ma sobie równych. Ostatnia odsłona kultowego programu rozrywkowego zgromadziła średnio przed telewizorami prawie 700 tys. widzów w grupie docelowej 20-54 oraz ponad 1 200 000 w grupie ogólnej. Tytuł również nieustannie plasuje się w czołówce najchętniej oglądanych pozycji w Playerze oraz VOD.pl

Jesienny sezon to kolejny dowód na to, że moda na charyzmę, cięty dowcip, inteligencję Kuby Wojewódzkiego nie mija. A wręcz przeciwnie – ma się lepiej niż kiedykolwiek! Ostatni – 20. (!) już – sezon autorskiego programu Kuby przyciągnął przed telewizory ponad 1 200 000 widzów, osiągając
9,5 % udziału w grupie ogólnej i odnotowując wzrost względem sezonu wiosennego. Z kolei średnia oglądalność „Kuby Wojewódzkiego” w grupie docelowej stacji TVN (20-54) wyniosła prawie 700 tyś, zapewniając kanałowi prawie 12% udziału w rynku. Najlepiej oglądanymi odcinkami sezonu były: pierwszy (udział kanału 14,49 % w grupie docelowej), w którym na kanapie gospodarza zasiedli Caroline Derpieński i Marcin Hakiel oraz czwarty (14, 2 % SHR) z udziałem Tede i Eryka Kulma Jr.