TVN METEO ACTIVE – DOBRE WYNIKI JESIENNEJ RAMÓWKI!

TVN Meteo Active w sezonie jesiennym notuje wzrost udziałów w atrakcyjnych grupach docelowych. 48% wzrost w stosunku do roku 2015 w grupie kobiecej z miast, przełożył się na udział 0,09%. Z kolei w grupie komercyjnej z miast stacja zanotowała +39% i udział równy 0,08%.

DANE: NAM SHR%, 09-10.2015 vs. 09-10.2016, A16-49, c50k+; W16-49, c50k+.

Od początku roku stacja  radzi sobie bardzo dobrze, mijające kwartały dały znaczny wzrost w stosunku do roku poprzedniego. W grupie kobiecej z miast +112% oraz średni udział 0,13%, w grupie komercyjnej z miast +77% i SHR równy 0,11%.

DANE: NAM SHR%, 01-10.2015 vs. 01-10.2016, A16-49, c50k+; W16-49, c50k+.

Ciekawe propozycje programowe zapewniły uwagę widzów. Wśród najlepiej oglądających się pozycji w grupie kobiecej z miast, w okresie wrzesień – październik, w TOP5 uplasowały się „Kobieta na krańcu świata” i „Szczypta smaku” z udziałem równym 0,17%, „Pyszne 25” i „Odlotowy ogród” z udziałem 0,16% oraz „Active magazyn” z udziałem równym 0,14%.

DANE: NAM SHR%, 09-10.2015 vs. 09-10.2016, A16-49, c50k+; W16-49, c50k+.