MIX MUX NAJBARDZIEJ ZASIĘGOWY PAKIET NOWYCH STACJI OGÓLNOPOLSKICH Z REKORDOWYMI UDZIAŁAMI W OGLĄDALNOŚCI!
W czerwcu 2013 pakiet MIX MUX (składający się z TV Puls, TVN7, TTV oraz PULS 2) osiągnął rekordowe udziały w rynku oglądalności w grupie komercyjnej A 16-49 (9,86% SHR), wyprzedzając TVP1 (8,97%) oraz TVP2 (7,42%), stacje, które do tej pory utrzymywały się na podium. Taki wynik oznacza ponad 96% wzrostu w porównaniu z czerwcem 2012 roku, kiedy to udziały MIX MUX’a wynosiły ponad 5%.
MIX MUX to ponadto najbardziej zasięgowy pakiet nowych stacji ogólnopolskich, zasięg w grupie A 16-49 w czerwcu wyniósł 85%. Są to stacje z największą dynamiką wzrostu, które wraz z procesem cyfryzacji zyskały ogólnopolski zasięg oraz nowe możliwości. „Wśród nowych stacji umieszczonych na pierwszym multipleksie TTV ma największą ilość programów własnych, produkowanych specjalnie na potrzeby tej anteny. Postępujący proces cyfryzacji umożliwia dalszy rozwój TTV, systematycznie zwiększając jego zasięg”- informuje Lidia Kazen, Dyrektor Programowa TTV.
Wzrost zasięgu to nieodzowna część procesu cyfryzacji „kanały Telewizji Puls dzięki wzrostowi zasięgu technicznego oraz dzięki coraz lepszej ofercie programowej nadal dynamicznie zdobywają nowych widzów…To z pewnością nie koniec wzrostów, gdyż będąca nareszcie w każdym polskim domu TV Puls szykuje wiele atrakcyjnych pozycji programowych w swojej jesiennej ramówce…”- informuje Jacek Osadnik, Dyrektor ds. Marketingu i Rozwoju Telewizji Puls.
23 lipca 2013 roku nastąpi ostatni etap wyłączeń naziemnej telewizji analogowej, co bez wątpienia „przyniesie nie tylko świetne wyniki, ale również bardzo pozytywne tendencje np. utrzymanie stałych udziałów w rynku (bez wahań sezonowych). Mamy nadzieję, że taką właśnie stabilność będziemy mogli zagwarantować reklamodawcom, przez cały rok”- mówi Małgorzata Jopek, Szef oraz Redaktor Naczelna TVN7.
W panelu Nielsen Audience Measurement już prawie 39% gospodarstw domowych odbiera telewizję naziemną w sposób cyfrowy.
Dane: NAM, VI 2012, VI 2013, A 16-49,