KONFERENCJA TV DAY

W środę, 1 lutego, Biuro Reklamy TVN Media organizuje tv day, międzynarodową konferencję poświęconą roli telewizji w komunikacji marketingowej we współczesnym świecie.

Gościem specjalnym będzie Bob Hoffman doświadczony marketer, znany ze swojego ciętego języka. „Fantastycznie zuchwały”, „zgryźliwy, lecz szczery”, „najbardziej kontrowersyjny człowiek w marketingu” – tak media opisują gościa specjalnego.

Tematem przewodnim konferencji będzie efektywne planowanie komunikacji w erze ewolucji rynku mediów. W wydarzeniu weźmie udział ponad 1000 gości, przedstawicieli wszystkich obszarów rynku: domów mediowych, reklamodawców i nadawców z Polski i zagranicy. Podczas spotkania odbędzie się kilkanaście prelekcji oraz zostaną zaprezentowane wyniki międzynarodowych badań i case’ów. Konferencja tv day będzie okazją do wymiany wiedzy, doświadczeń i inspiracji w zakresie efektywnych rozwiązań mediowych.

Do Warszawy przyjadą światowej sławy eksperci i przedstawiciele kluczowych firm mediowych, w tym FOX Networks Group, the Walt Disney Company, Viacom International Media Networks, Discovery Networks, SKY Media oraz Scripps Networks Interactive.

Gościem specjalnym tv day będzie jeden z najbardziej rozpoznawalnych ludzi w branży medialnej – Bob Hoffman. Przez wiele lat pracował dla największych marek na świecie. Stworzył oryginalne kampanie dla McDonalda, Toyoty, Pepsico, czy AT&T. Jest też autorem międzynarodowego bestselleru „Marketerzy są z Marsa. Konsumenci z New Jersey” (tytuł oryginalny: Marketers Are From Mars, Consumers Are From New Jersey). 

Lista prelegentów:

  •          Bob Hoffman, CEO, Type A Group
  •          Kevin Chorlins, SVP International Content and Brand Strategy, Scripps Networks Interactive
  •          Christian Brent, SVP Global Research & Audience Strategy, FOX Networks Group
  •          Daniel Reszka, Vice President, Youth & Emerging Brands CEE, Viacom International Media Networks
  •          Patryk Piputa, Director, Head of Disney Partneship CEE, The Walt Disney Company
  •          Michał  Kreczmar, Dyrektor ds. Transformacji Cyfrowej, PWC
  •          Michał Maszkiewicz, Senior Consultant, Millward Brown
  •          Maciej Ziąbrowski, Dyrektor ds. Strategii i Badań Produktu Reklamowego, TVN Media
  •          Jacek Szymczyk, Sales Director,  Discovery Networks
  •          Vice President, Consumer Insight & Analytics, UK, Northern & Eastern Europe, Viacom International Media Networks
  •          Magdalena Płaźnik, Consumer Insights & Analytics Manager, Poland, Viacom International Media Networks
  •          Zoe Harkness, Head of Industry Programmes, Think Box UK
  •          Anna Gałązka, Data Science Manager, Starcom Mediavest Group
  •          Daniel Stephenson, Head of SKY AdSmart, SKY Media
  •          Matthew Carver, Head of Insights, EGTA

 

„Celem konferencji tv day jest przypomnienie i uświadomienie Klientom wyjątkowej roli TV w budowie efektywnego przekazu marketingowego. Chcemy wskazać fundamentalne i unikalne cechy, które czyniły i czynią z TV niezastępowalne narzędzie w realizacji większości celów komunikacyjnych. Rewitalizacja tej wiedzy jest potrzebna w odpowiedzi na wszechobecną perswazję dotyczącą roli nowych mediów, które w wielu wypadkach uzurpują sobie prawo do takich określeń jak najbardziej powszechny, selektywny czy efektywny. Jest to zresztą rozszerzenie podjętych już działań. W listopadzie ubiegłego roku uruchomiliśmy platformę tv.tvnmedia.pl, która gromadzi pozyskaną przez nas wiedzę dotyczącą tych tematów. Chcieliśmy podzielić się z całym rynkiem tym, co do tej pory prezentowane było na indywidualnych spotkaniach handlowych. Zaskoczyła nas ilość inspirujących dyskusji i komentarzy. Pomysł wsparli Klienci i przedstawiciele Domów Mediowych. To skłoniło nas do przygotowania propozycji całodziennej konferencji, na której międzynarodowi eksperci pogłębią to, o czym dziś piszemy w udostępnianych już materiałach.” -  powiedział Piotr Tyborowicz, Członek Zarządu TVN S.A. i Dyrektor Biura Reklamy TVN Media.

Szczegóły na stronie: http://tv.tvnmedia.pl/konferencja