Przekazujemy na Państwa ręce raport podsumowujący wyniki największych stacji ogólnopolskich, chcąc zwrócić uwagę na bezprecedensowe zjawisko, w którym TVN7  tworzy nowy układ kanałów ogólnopolskich - BIG5.

Po raz pierwszy od wielu lat, stacji spoza grona BIG4, udało się dołączyć do grupy największych kanałów, które w istotny sposób budują kampanie reklamowe, zapewniając markom fundamenty efektywnej komunikacji.
Raport przedstawia dane telemetryczne, wzbogacone o perspektywę przedstawicieli rynku mediów i reklamy: domu mediowego Mediabrands, agencji badawczej Nielsen, szefowej stacji TVN7 i przedstawiciela Biura Reklamy TVN Media.
Mamy nadzieję, że opracowanie będzie dla Państwa cennym źródłem wiedzy na temat aktualnej sytuacji największych kanałów ogólnopolskich. Pogłębieniem wiedzy dla tych z Państwa, którzy na bieżąco śledzą dynamikę największych stacji i okazją do zyskania nowej perspektywy dla osób, które nie miały jeszcze okazji przyjrzeć się pozycji TVN7 i powstającemu segmentowi BIG5.