Rusza eurosport.pl!
Stefan Hula ambasadorem nowej strony Eurosportu

Na dzień przed rozpoczęciem rywalizacji w Pucharze Świata w skokach narciarskich ruszyła nowa strona internetowa Eurosportu – eurosport.pl! Jej ambasadorem został Stefan Hula, jeden z najlepszych polskich skoczków narciarskich, który przez cały sezon będzie dostarczał unikalne materiały z życia skoczka w swoim „Niecodzienniku”.

Fot. Eurosport

Obszerna biblioteka wideo, w tym materiały z anten Eurosportu, lokalne i międzynarodowe produkcje stacji, a także eksperckie analizy, artykuły i najświeższe informacje – nowa strona Eurosportu będzie miejscem, w którym fani sportu znajdą wszystko, co może ich zainteresować. Ambasadorem strony eurosport.pl został Stefan Hula, jeden z najlepszych polskich skoczków narciarskich, który przez cały sezon będzie pokazywał życie reprezentanta Polski w wyjątkowych materiałach w cyklu „Niecodziennik”.

Eurosport od lat wiąże się ze sportowcami na całym świecie, dzięki czemu dajemy naszym widzom niespotykany dostęp do ich ulubieńców. Nawiązanie współpracy ze Stefanem Hulą dowodzi, że możemy zaoferować widzom coś wyjątkowego – wejście do świata sportu nie tylko od strony rywalizacji, ale także tej bardziej prywatnej, zwykle niedostępnej dla oka kamery – powiedziała Dorota Żurkowska-Bytner, Członek Zarządu Discovery i TVN w Polsce.

Poza unikalnymi materiałami od Huli na stronie eurosport.pl znajdą się także dłuższe formy wideo. W związku ze startem Pucharu Świata w skokach narciarskich kibice będą mieli możliwość poznania od prywatnej strony trenera polskiej kadry A Stefana Horngachera, a także dwóch legend skoków – Austriaka Thomasa Morgensterna oraz Niemca Svena Hannawalda. Oczywiście, tuż przed startem sezonu, nie zabraknie także wyjątkowych wywiadów z polskimi bohaterami – Kamilem Stochem oraz Stefanem Hulą.

Już od piątkowych kwalifikacji na skoczni im. Adama Małysza w Wiśle, na stronie eurosport.pl będą publikowane najlepsze skoki, wywiady z polskimi i zagranicznymi skoczkami oraz ekspertami Eurosportu. W sezonie zimowym kibice mogą się także spodziewać materiałów wideo z biathlonu, biegów narciarskich, łyżwiarstwa figurowego, czy narciarstwa alpejskiego. Prawdziwą gratką dla fanów tej ostatniej dyscypliny będą nowe odcinki „Chasing History”, czyli kręconego w trakcie sezonu dokumentu o Lindsey Vonn. Amerykanka w swoim ostatnim sezonie na stoku chce pobić rekord Ingemara Stenmarka w liczbie zwycięstw w zawodach Pucharu Świata. Kulisy jej zmagań oraz pożegnania z zawodowym narciarstwem alpejskim zobaczą wyłącznie widzowie Eurosportu.

Strona eurosport.pl będzie zawierała także wiele artykułów, relacji, analiz i wywiadów z gwiazdami sportu. Nie zabraknie na niej najświeższych informacji ze wszystkich dyscyplin oraz materiałów wideo dotyczących m.in. piłki nożnej, koszykówki, kolarstwa, żużla, czy snookera. Swoje miejsce na stronie znajdą znane od lat Wattsy, czyli zabawne momenty z aren sportowych, jak zawsze ze znakomitą oprawą muzyczną.

Uruchomienie strony eurosport.pl jest naturalnym krokiem dającym możliwość dostarczania jeszcze lepszych materiałów naszym widzom i wszystkim kibicom, którzy oczekują doskonałej sportowej jakości nie tylko w telewizji linearnej, ale także w internecie. Gwarantująca najwyższy poziom merytoryki redakcja oraz ogromna oferta materiałów wideo zadowolą nawet najbardziej wybrednych fanów sportu – dodała Dorota Żurkowska-Bytner.

Za zawartość strony eurosport.pl oraz jej wydawanie odpowiadać będzie zespół redakcyjny Eurosportu oraz dziennikarzy sportowych tvn24.pl pod kierownictwem Rafała Saka z Eurosportu. Strona będzie osadzona w domenie tvn24.pl, dzięki czemu będzie korzystać z zasięgu strony głównej najpopularniejszego serwisu informacyjnego w Polsce. Sprzedażą reklam w nowym serwisie zajmie się TVN Media.