Jesteśmy tam, gdzie teraz jest konsument

Ostatnie tygodnie sprawiły, że świat który znaliśmy zmienił się nie do poznania. Nieoczekiwana izolacja, a także stan epidemii oraz wynikające z niego ograniczenia znacząco zmieniły nawyki konsumentów. Pozostając w domach w ramach odskoczni od komunikatów o pandemii ludzie chętnie konsumują treści rozrywkowe, co istotnie przekłada się na wzrost oglądalności kontentu w player.pl. W porównaniu do poprzedniego tygodnia odnotowano 29% wzrost unikalnych użytkowników co przełożyło się na 45% wzrost odtworzeń kontentu. Do najchętniej oglądanych seriali w player.pl należą niezmiennie: Zakochani Po Uszy (3,6 mln VV), Na Wspólnej (2,1 mln VV), oraz 19+ (1,8 mln VV), a także hit wiosennej ramówki – Hotel Paradise (3,2 mln VV) obejmując 2 miejsce w rankingu.

Jednak nie samą rozrywką żyje nasz odbiorca. Dostęp do rzetelnych informacji z wiarygodnych źródeł jeszcze nigdy nie był tak kluczowy, jak w obliczu dynamicznie zmieniającej się rzeczywistości. Portal TVN24 pozyskał zaufanie aż 19,3 mln użytkowników.

W ciągu ostatniego tygodnia odnotowano blisko 253 mln odwiedzin oraz niemal 161 mln odtworzeń wideo. 

W tych trudnych czasach relacja mediów z odbiorcą treści stała się jeszcze bliższa, dlatego warto postawić na komunikację przy jakościowym i wiarygodnym kontencie.

Dynamiczne zmiany w modelu konsumpcji treści w Internecie to także dobry moment, żeby przypomnieć o rozwiązaniu reklamowym w ofercie TVN Media – SHORT SPOT – szybko i efektywnie.

Jest to forma która pojawiła się jako nowość w tegorocznej ofercie i jest odpowiedzią na zmieniające się zachowania konsumenckie w obszarze korzystania z treści video. Łatwy i powszechny dostęp do urządzeń mobilnych oraz  stale poszerzająca się propozycja kontentowa, to także przestrzeń dla nowych możliwości komunikacyjnych dla reklamodawców. Obok tradycyjnych, dłuższych, angażujących spotów, mogą teraz wykorzystać także krótki format (do 7 sekund), w którym szybko i skutecznie przekażą najistotniejsze informacje wpisujące się w spójny przekaz marki. Format jest dostępny w wybranych pakietach zasięgowych.