IAB

W dniach 5-6 czerwca 2019 w  Warszawie odbywa się trzynasta edycja Forum IAB, które stanowi miejsce żywej dyskusji branży marketingu Digital w Polsce. Mamy przyjemność poinformować, że Biuro Reklamy TVN Media po raz kolejny zostało sponsorem głównym wydarzenia.

Podczas tegorocznej edycji pod hasłem „Re:Growth. Między innowacyjnością a efektywnością”  blisko 100 uznanych marketingowych ekspertów będzie dyskutować o tym, jak rosnąć – w kontekście procesów, trendów, narzędzi, kampanii, modelów reklamowych i biznesowych oraz organizacji.  Wśród grona prelegentów, pojawią się Maciej Ziąbrowski,  Dyrektor ds. Strategii i Badań Produktu Reklamowego TVN Media oraz Patryk Pacenko, Menadżer ds. Sprzedaży Programatycznej TVN Media,  których wystąpienie pt.  „Nowe możliwości reklamy związane z technologią i danymi. Primus: pierwsza w Polsce platforma do bezpośredniego zakupu kampanii video” można zobaczyć w bloku MIĘDZY INNOWACJĄ A EFEKTYWNOŚCIĄ.

Platforma primus.tvnmedia.pl to narzędzie zakupowe stworzone na potrzeby klientów bezpośrednich, które umożliwia samodzielne zamawianie i optymalizację kampanii wideo on-line.

PRIMUS daje reklamodawcom możliwość bezpośredniego zlecania kampanii wideo wykorzystujących zasoby TVN Media w prostej, 3-etapowej procedurze. Platformę wyróżnia przede wszystkim kontent, przy którym pojawiają się reklamy zlecane za pośrednictwem kreatora. To jakościowe, bezpieczne treści grupy TVN Discovery, partnerów Premium TV oraz Premium Digital (m.in.: Viacom, Edipresse Polska, czy Interia).

W trakcie trwania Forum wszyscy uczestnicy będą mogli bliżej poznać, szerokie i innowacyjne możliwości zaistnienia wśród jakościowych treści, które otwiera przed reklamodawcami bogata oferta Digital TVN Media.  Ponadto w specjalnej strefie TVN Media na gości czeka unikalna szansa odwiedzenia pokoju zwierzeń i rozmowy z WIELKIM BRATEM!

Zachęcamy również do  zapoznania się z case study pt. „Sztuczna inteligencja w formacie JPG” opublikowanym w tegorocznym wydaniu Raportu Strategicznego IAB „Internet” 2018/2019. W nim podejmujemy  próbę odnalezienia odpowiedzi na pytanie o przyszłość reklamy „Czy innowacyjne produkty bazujące na sztucznej inteligencji będziemy promować za pomocą wysublimowanej technologicznie reklamy?” - Polecamy lekturę!