VLOGBOX. W NECIE – NOWOŚĆ INSPIROWANA HITOWYM „GOGGLEBOX. PRZED TELEWIZOREM” – OD MARCA W TTV!

TTV to marka przyjazna, stylowa, z klimatem, przełamująca telewizyjną sztampę, która z miesiąca na miesiąc zwiększa swoje udziały w rynku telewizyjnym. 3,2% SHR% to udział kanału w lutym co daje wzrost na poziomie 30% w stosunku do poprzedniego roku! 

Jedną z kluczowych marcowych nowości jest „VLOGBOX. W NECIE” to nowy program rozrywkowy łączący potencjał mediów społecznościowych z siłą telewizji. Coraz więcej czasu spędzamy w Internecie przeglądając filmiki, memy i statusy. Dlatego bohaterowie programu „Vlogbox. W necie”, wyciągną na pierwszy plan to, co wywołuje najwięcej komentarzy i budzi najgorętsze emocje. Z odpowiednią dawką humoru i ironii skomentują internetowe nowości. Bohaterowie programu będą najlepszymi przewodnikami pokazującymi, co jest aktualnie hot or not. „Vlogbox. W necie” jest oparty na formule znanej z popularnego programu „Googlebox. Przed telewizorem”.

Pierwszy odcinek nowego programu uzyskał bardzo dobre wyniki: SHR% = 7% , AMR% = 1,8% i zgromadził przed telewizorami ponad 800 000 widzów (RCH).

TTV coraz częściej znajduje się w TOP 5 największych kanałów na rynku i jest doskonałym kanałem komunikacji dla marek, które poszukują jednocześnie zasięgu oraz dobrego dopasowania do grupy kobiet.

Dane: NAM, A 16-49, SHR%, AMR%, 02.2018; „Vlogbox. w necie”, odcinek z 5 marca 2019, RCH A 4+, SHR% i AMR% A 16-49