KONFERENCJA TV DAY♥
3. EDYCJA, 3 OBLICZA TELEWIZJI, 3 GOŚCI SPECJALNYCH!

W środę, 27 marca, Biuro Reklamy TVN Media organizuje trzecią edycję konferencji tv day, międzynarodowego wydarzenia poświęconego roli telewizji we współczesnym świecie komunikacji marketingowej. Na scenie w Warszawie staną światowej sławy eksperci: Andrew Davis, Jenni Romaniuk oraz Karen Nelson-Field.

Tematem przewodnim tegorocznej konferencji tv day jest przyjrzenie się roli telewizji we współczesnym ekosystemie mediów z trzech perspektyw:

  • LUDZIE (jak telewizja kreuje trendy i postawy społeczne konsumentów)
  • MARKI (jak telewizja wpływa na pozycje marek)
  • EFEKTYWNOŚĆ (jaki jest zwrot z inwestycji w telewizję w porównaniu z innymi mediami)

Konferencja tv day przyciąga do Warszawy najlepszych ekspertów z dziedziny mediów oraz marketingu i komunikacji. Gośćmi specjalnymi tegorocznej edycji są: Andrew Davis, Jenni Romaniuk oraz Karen Nelson Field.

Andrew Davis jest jednym z najbardziej wpływowych mówców branży marketingowej. Brał udział w produkcji Today Show dla stacji NBC, przy programie The Muppets oraz współpracował z Charlsem Kuraltem, byłym prowadzącym CBS News Sunday Morning. Wielokrotnie pojawiał się na łamach New York Times, Forbes, The Wall Street Journal oraz na antenach NBC i BBC. Jest także autorem bestsellera „Brandscaping”.

Jenni Romaniuk, profesor Uniwersytetu Ehrenberg-Bass Institute, to wiodąca ekspertka w dziedzinie wartości i wzrostu marek, ich pozycji w świadomości konsumentów, wskaźników dotyczących ich kondycji, efektów komunikacji reklamowej, cech wyróżniających brandy na tle konkurencji oraz efektu „word of mouth”. Wraz z Byronem Sharpem wydała znaną i cenioną książkę „How Brands Grow Part 2”, której lektura zmienia sposób myślenia o marketingu. Jenni zaliczana jest obecnie do najbardziej wpływowych badaczy reklamy.

Karen Nelson-Field jest uważana za globalny autorytet w dziedzinie strategii mediowych. Na konferencji tv day Karen przedstawi wyniki swojego innowacyjnego badania, które po raz pierwszy pozwala w pełni zrozumieć, jak na odbiorcę wpływają nowe media.

Podobnie jak w latach ubiegłych, w konferencji tv day weźmie udział blisko 1000 gości, przedstawicieli wszystkich obszarów rynku: domów mediowych, reklamodawców i nadawców z Polski i zagranicy. Materiały z konferencji oraz szczegóły wydarzenia znajdują się na stronie: www.tv.tvnmedia.pl/konferencja