MTV - ZOSTAŃ PARTNEREM MTV EMA PRE PARTY

Już w październiku tego roku na antenie stacji MTV po raz kolejny zagości muzyka w gwiazdorskim wykonaniu! W tym roku wielka, finałowa Gala rozdania nagród MTV EMA odbędzie się w Mediolanie. To tu spotkają się fani z całego świata żeby uczestniczyć w niesamowitym show i zobaczyć wręczanie nagród najlepszym i najgorętszym wykonawcom wytypowanym przez internautów w międzynarodowym głosowaniu. Do tej pory nagrody zdobywały takie gwiazdy jak Madonna, Beyonce,  Justine Timberlake, The Prodigy czy Red Hot Chili Peppers. W minionym roku statuetki powędrowały między innymi do Katy Perry, Ariany Grande, Justina Biebera, One Direction oraz 30 Seconds to Mars. Wydarzenie już po raz kolejny będzie także świętem polskich widzów – MTV już po raz trzeci organizuje event MTV EMA PRE-PARTY w Warszawie! W minionym roku w koncercie uczestniczyło ponad 2000 osób i wystąpiły na nim polskie gwiazdy nominowane do nagród MTV EMA – Mrozu, Andrzej Rojek, Grzegorz Hyży oraz zwycięzca – Dawid Kwiatkowski, który reprezentował Polskę na Gali w Mediolanie.

MTV EMA 2015 będzie intensywnie promowane już od końca sierpnia stwarzając Partnerom możliwość zbudowania szerokiej i komplementarnej komunikacji docierającej do młodych odbiorców w telewizji, internecie - także w ramach kampanii w Veedo, TVN Player oraz mediach społecznościowych. Ze względu na lokalnie organizowany event MTV EMA PRE-PARTY Partner zaistnieje także w ramach dedykowanej, brandowanej strefy gwarantującej mu nawiązanie interakcji z uczestnikami wydarzenia. Finałem komunikacji będzie emisja live Gali na antenie MTV a relacja z obu eventów – MTV EMA 2015 MEDIOLAN oraz MTV EMA PRE-PARTY będzie obecna także w ramówce stacji TVN!

MTV EMA to kontent przyciągający młodych odbiorców, którzy wchodzą z nim w interakcję na wielu płaszczyznach. Daje to unikalne możliwości Partnerom poszukującym angażującej i atrakcyjnej komunikacji z Pokoleniem Millenialsów. Wszystkich Reklamodawców pragnących związać się z projektem MTV EMA 2015 zachęcamy do kontaktu z Działem Brand Solutions VIACOM oraz przedstawicielami Działu Handlowego Premium TV, którzy wspólnie koordynują sprzedaż oferty. Zapraszamy!


„I am my MTV” czyli MTV w nowej odsłonie

MTV odświeża swój wizerunek i jeszcze bardziej koncentruje się na młodych ludziach dzięki platformie #MTVBump. Jego istotą jest połączenie świata internetu i linearnej telewizji. Klipy zamieszczone na platformach social mediowych takich jak Instagram, czy VINE lub udostępnione na Twitterze z #MTVBump będą zbierane za pomocą dedykowanego CMS, który umożliwia weryfikację kontentu, filtrowanie i odpowiednią lokalizację na antenie MTV oraz powiązanych platformach. Widzowie mogą zamieszczać swoje filmy za pośrednictwem social mediów lub dedykowanej platformy www.mtvbump.com, gdzie znajdą się również wszystkie dotychczasowo emitowane klipy. Aby zachęcić widzów do udziału, MTV zaprosiło do zamieszczenia swoich „bumpow” znanych artystów, takich jak Rixton, Shawn Mendes, Tori Kelly, Grumpy Cat, Bros Being Basic, Martin Garrix i inni.


Zasady działania prezentuje krótki film instruktażowy:
 

MTV Squirrel Monkey

 


Już wkrótce MTV zaprezentuje kolejne narzędzia umożliwiające fanom kreowanie ich własnych materiałów emitowanych następnie na antenie stacji i na powiązanych platformach, m.in. MTV Canvas. Narzędzie to jest tzw. online sticker book i umożliwia widzom kreatywną zabawę z brandem, tworzenie własnych wizualizacji i klipów.


MTV Play z wyróżnieniem podczas Videonet Connected TV World Summit 2015

Aplikacja MTV Play zdobyła wyróżnienie podczas prestiżowej konferencji Videonet Connected TV World Summit 2015 w Londynie. Aplikacja została nagrodzona w kategorii „Contribution to User Experience”. To kolejny dowód świetnych wyników aplikacji, która nie tylko zyskała rzesze fanów, ale jest również pierwszą na liście rekomendowanych aplikacji w App Store  w kategorii „Rozrywka: TV i film”.

Obecnie aplikacja MTV Play daje użytkownikom stały dostęp do oferty MTV Polska w formie linearnej oraz obszernej biblioteki ponad 1500 epizodów popularnych programów rozrywkowych z anteny MTV i stacji muzycznych takich jak MTV Live HD, MTV Hits. Wybrane odcinki poszczególnych programów dostępne są dla niezarejestrowanych użytkowników i posiadaczy kont bezpłatnych, a aplikacja w wersji premium oferuje dostęp do wszystkich odcinków wybranych programów, w tym trzeciego sezonu „Warsaw Shore – Ekipa z Warszawy” i także przedpremierowo do „Warsaw Shore – Oglądaj z Trybsonami”. Dostęp do treści MTV Play można wykupić w opcji miesięcznej za 1,99 euro lub rocznej – za 19, 99 euro. Partnerem technologicznym projektu MTV Play jest Vigour.

Aplikacja działa na urządzeniach z systemem IOS, Android, Windows Phone a także na Smart TV i w przeglądarkach internetowych.


„Warsaw Shore – Ekipa z Warszawy” idzie na wakacje, a w tym czasie królują Trybsonowie

14 czerwca stacja MTV wyemitowała ostatni przedwakacyjny odcinek trzeciego sezonu „Warsaw Shore – Ekipa z Warszawy”. Odcinki pierwszego cyklu nadawane były od 29 marca w niedziele o 23.00. Średnia widownia premierowych odcinków reality-show wyniosła 101 tys. osób, co przełożyło się na 1,25 proc. udziału stacji w rynku wśród wszystkich widzów oraz na 2,15 proc. udziału w grupie komercyjnej 16-49. Spośród odcinków trzeciej serii formatu najwięcej widzów zgromadził ten nadany 7 czerwca - obejrzało go 149 tys. osób. Po wakacjach stacja wyemituje jeszcze 6 odcinków trzeciego sezonu.

Natomiast od 21 czerwca w niedziele o godz. 23.00 stacja emituje program własnej produkcji „Warsaw Shore - Oglądaj z Trybsonami”, w którym znani z pierwszego sezonu show Eliza Wesołowska i Paweł „Trybson” Trybała komentują odcinki trzeciej serii „Warsaw Shore”. W cyklu pojawią się także inni uczestnicy „Warsaw Shore”, w tym byli bohaterowie jak np. Mariusz „Śmietana” Śmietanowski.


Letnia ramówka MTV Polska


„Warsaw Shore – Oglądaj z Trybsonami”

W każdym z odcinków gwiazdy pierwszego sezonu Warsaw Shore  Eliza i Trybson, oglądać będą po raz pierwszy jeden odcinek trzeciej edycji reality-show i komentować go na gorąco. W cyklu pojawią się także inni uczestnicy „Warsaw Shore”, w tym byli bohaterowie, jak np. Mariusz „Śmietana” Śmietanowski.

Premiera: 21 czerwca, niedziela, godz. 23:00

Emisja: niedziele, godzina 23:00


„Zapodaj to”

Nowy muzyczno-społeczny program, „Zapodaj to”, którego uczestnicy będą starali się okazać uczucia swoim bliskim poprzez piosenki. Sposoby są bardzo różne, od misternych układów choreograficznych, przez intymne serenady, po własnej roboty teledyski i muzyczne dowcipy. Jego gospodarzem będzie nominowany do nagrody Grammy Redfoo, który udowodni, że muzyka jest językiem uniwersalnym.

Premiera: 9 sierpnia niedziela, godz. 21:30

Emisja: niedziele, godzina 21:30


„Catfish sezon 4 cykl B”

W każdym odcinku Nev Schulman z filmu "Catfish" oraz jego kolega z planu, Max Joseph, pomagają jednej z osób odkryć prawdę na temat wirtualnego partnera lub partnerki. Czy mówili o sobie prawdę? Czy ich uczucie okaże się prawdziwe? Te pytania nie pozostaną bez odpowiedzi. Przedtem jednak uczestników czeka długa droga, podczas której pewne jest tylko jedno: cały wachlarz emocji.

Premiera: 26 lipiec, niedziela, godz. 20:30

Emisja: niedziele, godzina 20:30