WIOSENNE MAJSTERKOWANIE TYLKO W TVN TURBO!

Wiosenne ramówki stacji TVN Turbo cieszą się coraz większą popularnością wśród widzów, czego dowodem są bardzo dobre wyniki tegorocznych premier! Dodatkowo, w pierwszym kwartale 2015 r. w grupie mężczyzn z miast TVN Turbo zwiększył swój udział aż o 56% porównując dane rok do roku, osiągając bardzo dobry wynik na poziomie 1,4% SHR%. W marcu kanał przyciągnął przed telewizory ponad 1,4 mln widzów! Ponadto stacja TVN Turbo uzyskała wysoki wynik dopasowania na poziomie 155.

(Dane: NAM: SHR% Q1 2015 vs. Q1 2014, Reach and Frequency, 03.2015, Adex, AFF vs. A 16-49, Q1 2015, M 16-49, c50+)

Jedną z wiosennych nowości na antenie jest format „Jak z niczego zrobić coś” , w którym fani majsterkowania mają okazję dowiedzieć się, jak w ciekawy i kreatywny sposób można wykorzystać rzeczy, które nas otaczają. Prowadzący, Mateusz Skulimowski udowadnia, że w domowym zaciszu i przy dużej dozie kreatywności każdy jest w stanie zbudować przedmioty, które będą przydatne i użyteczne. Pierwszy premierowy odcinek uzyskał bardzo wysoki udział SHR% = 4,4% w atrakcyjnej grupie mężczyzn z dużych miast!

EMISJA: niedziela, godz. 13:45

(Dane: NAM: SHR% M 16-49, c50+, 19.04.2015, odcinek premierowy)

W ramówce stacji TVN Turbo nie brakuje stricte motoryzacyjnych programów. „Samochód marzeń: kup i zrób” to niewątpliwie jeden z flagowych formatów na antenie. Świat wymarzonych aut za rozsądną cenę gromadzi przed telewizorami wiernych widzów, co przekłada się na bardzo dobre wyniki – średni udział SHR% dotychczas wyemitowanych odcinków premierowych wyniósł 4,5% w grupie mężczyzn z wyższymi dochodami! Ponadto program ma bardzo dobre dopasowanie – AFF IX = 185!

EMISJA: niedziela, godz. 10:45

(Dane: NAM: SHR% M 16-49, 3500+, Adex, AFF vs A 16-49, 01.03- 26.04.2015, odcinki premierowe)

„Zakup kontrolowany” to propozycja dla widzów, którzy chcieliby znaleźć swoje idealne auto. Prawdziwi fachowcy od zakupów – Adam Kornacki i Marcin Klimkowski doradzają, sprawdzają, a przede wszystkim pomagają w tym najtrudniejszym wyborze. Wszystko po to, by wybrać najlepszy samochód, który spełni oczekiwania bohaterów i nie nadwyręży ich budżetu. Średni udział dotychczas wyemitowanych premierowych odcinków uzyskał wynik 2,4% SHR% w atrakcyjnej dla reklamodawców męskiej grupie widzów z ponadprzeciętnymi zarobkami!

EMISJA: sobota, godz. 12:15

(Dane: NAM: SHR% M 16-49, 3500+, 01.03- 26.04.2015, odcinki premierowe)