Wiosenna ramówka stacji HGTV osiąga bardzo dobre wyniki oglądalności

Wiosenna ramówka stacji HGTV osiąga bardzo dobre wyniki oglądalności - udział kanału w grupie docelowej kobiet z miast to 0,8% SHR. Stacja bardzo dobrze radzi sobie również w innych, atrakcyjnych z perspektywy reklamodawców grupach docelowych, osiągając wskaźniki dopasowania równe AFF=271 (W24-49 TOP MANAGEMENT), czy AFF=208 (W25-54 C50K+). Warto podkreślić, że marzec to początek wyczekiwanej przez wielu wiosny, a więc na antenę wracają uwielbiane przez widzów programy ogródkowe, w tym kultowy już format „Nowa Maja w ogrodzie” z dziennikarką, Mają Popielarską. W ramówce nie zabraknie również topowych pozycji programowych, takich jak „House Hunters – Poszukiwacze domów”, którego indeks dopasowania w grupie kobiet z miast, już po pierwszych trzech odcinkach premierowych wynosi aż AFF=192. Bardzo dobrze wystartował również nowy sezon formatu pt. „Dorota inspiruje” z Dorotą Szelągowską, którego dwa pierwsze premierowe odcinki osiągnęły udział na poziomie 1,4% SHR w grupie kobiet z miast. Wkrótce rozpocznie się także emisja programu pt. „Weekendowa metamorfoza”, z architektem Krzysztofem Miruciem, na który zapraszamy przed telewizory już w najbliższą sobotę, 28 marca 2020.

Maja Popielarska, czyli najbardziej popularna ogrodniczka w Polsce, już po raz kolejny przedstawi widzom niezwykłe pomysły na aranżacje ogrodów. W programie „Nowa Maja w ogrodzie”, dziennikarka co tydzień, wspólnie z widzami stacji HGTV będzie odwiedzać niestandardowe i pełne inspiracji ogrody. Prowadząca w trakcie programu nie tylko pokaże w jaki sposób możemy odmienić własny krajobraz za oknami, ale również zachęci do wypoczynku na świeżym powietrzu, dzięki czemu, dbając o własne zdrowie, w prosty sposób możemy poprawić wartość własnego życia.

od 1 marca, niedziela, godz. 09:20

House Hunters – Poszukiwacze domów” to program, w którym bohaterowie, z pomocą profesjonalnego agenta nieruchomości, starają się znaleźć swoje wymarzone mieszkanie. Wiosna 2020 roku to start 7. już sezonu polskiej wersji tego formatu. Program pozwala widzom zapoznać się z polskim rynkiem nieruchomości i jego aktualnymi trendami. Jego ciekawa formuła przyciąga przed telewizory coraz to większą widownię, a reklamodawcom stwarza niezwykłą przestrzeń na kontekstową promocję. (pięknie!)

od 5 marca, czwartek, godz. 22:00

Dorota Szelągowska to osobowość, której już nikomu nie trzeba przedstawiać. Uwielbiana przez Polaków architektka, której – jak już wielokrotnie udowodniła – wyobraźnia nie zna granic, już po raz kolejny zmierzy się z czekającymi na nią wyzwaniami! W trzecim sezonie programu „Dorota inspiruje”, prowadząca spotka się z młodą parą w ich 22-metrowym mieszkaniu, gdzie muszą zmieścić sypialnię, jadalnię i pokój do pracy. Dorota spróbuje także pogodzić odmienne interesy czteroosobowej rodziny, urządzając jedno wspólne pomieszczenie dla dzieci. W kolejnych odcinkach odmieni zniszczoną łazienkę mamy i córki oraz pomoże rodzinie, którą ogrom prac remontowych przerósł. Dorota jak zawsze przedstawi sprytne i niezwykle kreatywne pomysły na to, jak zrobić coś z niczego.

od 13 marca, piątek, godz. 22:00

Krzysztof Miruć to architekt z wykształcenia, pasjonat pięknych przedmiotów i urządzania wnętrz. Uwielbia nie tylko remonty, ale i… niespodzianki! Prowadzący „Weekendową metamorfozę” razem z bohaterami programu przygotuje niezwykły prezent dla ich najbliższych. Jedno pomieszczenie w domu plus jeden weekend równa się jedyna taka metamorfoza! A Krzysiek zrobi wszystko, żeby zadowolić swoich klientów i sprostać ich oczekiwaniom w ramach podanego przez nich budżetu. Widzowie będą mieli niesamowitą okazję, żeby podejrzeć pracę architekta od kuchni, zaczerpnąć świeżych inspiracji, a także zdobyć przydatną wiedzę o projektowaniu  i wyposażeniu wnętrz.

od 28 marca, sobota, godz. 22:00          

Dane: NAM, 01.01.-22.03.2020; SHR %, W16-49 C50K+; AFF vs A16-49.