Warsaw Shore - Ekipa z Warszawy! 3 sezon?

13 lipca stacja MTV Polska wyemitowała ostatni odcinek drugiego sezonu „Warsaw Shore - Ekipa z Warszawy” i od tej chwili nie milkną spekulacje odnośnie kontynuacji formatu. Już pierwsza edycja pokazała, że decyzja o zaadaptowaniu międzynarodowego pomysłu na polski rynek była strzałem w dziesiątkę. Historie ośmiu imprezowiczów z Polski śledziło przed telewizorami wierne grono widzów. Losy Trybsona, Elizy, Eweliny czy Ani były szeroko komentowane nie tylko przez fanów, ale także media ogólnopolskie. Premiery oglądało w każdej minucie średnio 54 tys widzów w wieku 13-29 lat a udział stacji MTV w czasie niedzielnych emisji był rekordowy w grupie młodych dziewczyn z miast, 6,8%! AFF formatu w grupie kobiet w wieku 13-29 c50+ to aż 267! Program przyciągał przez telewizory jednak nie tylko młodzież – każdą premierę oglądało średnio 96 tys widzów z grupy komercyjnej! Serię śledzili nie tylko widzowie stacji MTV – Warsaw Shore to także fenomen w internecie! Zaangażowanie młodych ludzi było ogromne – wielkim zainteresowaniem cieszył się nie tylko oficjalny fanpage Ekipy ale także fanpage uczestników; fani stworzyli też wiele nieoficjalnych stron poświęconych formatowi a memy z wykorzystaniem bohaterów zasypały internet! Warsaw Shore okazało się być przełomowym programem pod każdym względem! Sukces w Polsce zaowocował przeniesieniem formatu także na rynki zagraniczne – losy Ekipy z Warszawy mogą oglądać między innymi widzowie z Niemiec, Szwajcarii, Holandii oraz Danii; to pierwszy taki „transfer” w historii MTV Polska!

Dlatego decyzja o kontynuacji „Warsaw Shore - Ekipa z Warszawy” zapadła bardzo szybko i już w niespełna 3 miesiące po emisji ostatniego odcinka pierwszego sezonu fani serialu mogli śledzić dalsze losy uczestników! Kontynuacja programu powtórzyła sukces pierwszej edycji:

"Dane oglądalności drugiej serii bardzo nas cieszą tym bardziej, że wiosenny sezon telewizyjny jest zazwyczaj bardziej konkurencyjny - komentuje wyniki Jerzy Dzięgielewski, dyrektor programowy MTV Polska. - Wielu przewidywało, że po pierwszym sezonie format się wyczerpie, a okazało się, że wokół programu utworzyła się grupa wiernych, zaangażowanych fanów" - dodaje.

Premierowe odcinki średnio w każdej minucie oglądało 68 tys widzów w wieku 13-29 a udział kanału w wieczornym, niedzielnym paśmie to 5,75%, w grupie młodych dziewczyn – aż 8,3%! Stacja znacząco wygrywa w nim z konkurencją! MTV dzięki premierowym odcinkom Warsaw Shore w rankingu oglądalności jest liderem stacji kablowo-satelitarnych w niedzielnym paśmie 23:00-23:59 w najważniejszych z perspektywy reklamodawców grupach: A13-29, W13-29 c50+ oraz w grupie komercyjnej! Obie edycje Warsaw Shore obejrzało łącznie 6,5mln widzów z Polski! Format może pochwalić się także wysokimi wynikami w internecie - oficjalny fanpage formatu polubiło 398tys internautów, profile uczestników na Facebooku i Twitterze zgromadziły łącznie ponad 1,5mln fanów a liczba streamów na Youtubie to aż 11 mln!

Tak wysokie wskaźniki to przede wszystkim zasługa kontentu, który jest atrakcyjny dla młodego widza i gromadzi rzesze fanów. Przed reklamodawcami rysują się wyjątkowe możliwość popularyzacji marek poszukujących kontaktu z młodym i zaangażowanym odbiorcą, którym jest widz MTV! Fakt, że format produkowany jest lokalnie,  zwiększa szansę na promocję brandów wykraczającą poza standardowe formy reklamy. Do współpracy zapraszamy Partnerów globalnych i lokalnych zainteresowanych lokowaniem swoich produktów a także tych, którzy poszukują wyróżniającej się, atrakcyjnej i angażującej komunikacji konkursowej wykorzystującej potencjał formatu budowany na obecności w telewizji oraz w internecie.

Wszystkich zainteresowanych zapraszamy do kontaktu z działem handlowym Premium TV oraz VIACOM.

Premiera trzeciego sezonu „Warsaw Shore – Ekipa z Warszawy” planowana jest już jesienią 2014 roku!

Dane: NAM,10.11.2013-13.07.2014; SHR%, AMR, A13-29, W13-29 c50+, A16-49; AFF IX vs A16-49; COV% Total Individuals (wszystkie emisje)