Romantyczny #hit 2019 roku

Serial to historia pięknej, wakacyjnej miłości. Nieoczekiwanie przerwane uczucia, pozostawiły w sercach bohaterów trwały ślad. Gdy spotykają się po latach, jako dorośli ludzie czują, że ich miłość powinna być tą najważniejszą i ostatnią. Zanim jednak do tego dojdzie, będą musieli przejść długą drogę. W rolę głównych bohaterów – Asi i Piotra, wcielają się Katarzyna Grabowska i Michał Meyer.

Produkcja, choć opowiada o uczuciowych perypetiach młodych ludzi skierowana jest do znacznie szerszej grupy. Poza głównymi, młodymi postaciami występują w niej bohaterowie z trochę starszego pokolenia – rodzice w wieku 50-55 lat. Z tego względu możemy wyodrębnić dwie główne grupy docelowe serialu: młode kobiety w wieku 18-30 lat, inspirujące się życiem bohaterek, aspirujące do nowoczesnego, miejskiego stylu życia oraz konsumentki w średnim wieku, z potencjałem zakupowym, aktywne i otwarte na zmiany!

To pierwszy serial TVN7 z tak silnym wsparciem!

„Zakochani po uszy” pojawiły się równolegle na antenie TVN7 i TVN. Pierwsze 20 z łącznie 140 odcinków było emitowanych przez stację TVN, w ramach wsparcia promocyjnego tej nowej serii. Serial zgromadził na głównej antenie ponad 7,6 mln widzów z grupy komercyjnej, a udział w rynku wszystkich emisji był na poziomie 8,73% w tej samej grupie.

Widzowie mieli okazję dowiedzieć się więcej o serialu w programach „Dzień Dobry TVN” i „Co za tydzień”, a także z social mediów obu stacji. Dodatkowo, „Zakochani po uszy” byli promowani za pomocą dedykowanej kampanii w telewizji, prasie, radiu, Internecie, kinach i w mediach OOH.

Synergia anten TVN & TVN7 oraz platformy Player!

Równolegle z premierami w TV serial jest dostępny na platformie player.pl. Dla tych widzów, którzy nie będą mogli się doczekać kolejnych odcinków serii, na player.pl w opcji subskrypcji są dostępne także prapremiery. Pierwsze 40 odcinków w Player.pl wygenerowało niemal 10,5 mln viewsów i ta liczba, wraz z kolejnymi odtworzeniami, nadal rośnie!

Serial „Zakochani po uszy” zdobył serca szerokiego grona widzów – biorąc pod uwagę najchętniej oglądane seriale z anteny Siódemki, Zakochani znajdują się na trzeciej pozycji! Nowy format dotarł jak dotychczas do ponad 9,5 mln widzów w grupie komercyjnej biorąc pod uwagę emisje na obu antenach.

Od momentu zakończenia równoległej emisji na antenie Siódemki i TVN, wyniki premierowych odcinków w TVN7 odnotowały znaczne wzrosty! Np. +129% SHR% w A 16-49: 2,68% SHR% przy równoległej emisji i przeskok na 6,13% SHR% za premierowe emisje w samej Siódemce od 18 lutego.

Serial z biegiem czasu zyskuje na popularności. Jedna z ostatnich premierowych emisji w Siódemce uzyskała 7,56% SHR% i 2,3% AMR%. 70% widowni Zakochanych stanowią kobiety.

Dane: NAM, 21.01-21.03.2019, SHR%, AMR%, Coverage, A 16-49, Coverage; Gemius stream, wyniki dla Player.pl