TVN24 Biznes i Świat - udział 1,13% w grupie up-marketowej z największym potencjałem zakupowym

Stacja TVN 24 Biznes i Świat zakończyła marzec z wysokim wynikiem udziału w grupie Top Management 25-59 NR. Poziom 1,13% plasuje stację na drugiej pozycji w rankingu kanałów o profilu informacyjno – biznesowym. Na pierwszym miejsce znalazł się kanał TVN24. Stacja Polsat Biznes – antena o profilu biznesowym, wygenerowała dla porównania udział na poziomie 0,1% w tej grupie. Parametry mediowe potwierdzają zaufanie jakim widzowie zainteresowani tematyką biznesową darzą stację TVN24 Biznes i Świat – jest to dowód na  potrzebę kontentu biznesowo-ekonomicznego widzianego z perspektywy międzynarodowej, co właśnie stanowi główny pion tematyczny w stacji. TVN24 Biznes i Świat jest stacją posiadającą najwyższe na rynku dopasowanie do grupy Top Management 25-59 NR = 272. Jest to zapewnienie, że reklamy emitowane w tej stacji trafiają do widzów o największym potencjale zakupowym. Jest to jednocześnie stacja dająca reklamodawcom unikalną możliwość komunikacji marki w najwyższej jakości kontekście biznesowym.

Kanał TVN24 Biznes i Świat jest dostępny w  ofercie Premium TV:  zarówno w sprzedaży spotowej, jak i w pakietach GRP. Klienci poszukujący precyzyjnego dotarcia do grup o up-marketowym profilu, mogą precyzyjnie dotrzeć z komunikacją do tej niezwykle pożądanej grupy celowej poprzez zakup monokanałowy - zarówno w pakietach spotów, jak i pakietach GRP rozliczanych  w grupie Top Management 25-59 NR (non rural).

Stacja TVN24 BiŚ znajdzie się również w ofercie demograficznej Premium TV, wzmacniając tym samym profil  pakietów  Mix Męski, Mix Urban oraz Mix Dorośli – docierających do najatrakcyjniejszych komercyjnie grup celowych.

Stacja ma także szerokie możliwości dla niestandardowej komunikacji marki i zaistnienia z przekazem w środowisku programów podlegających pod sponsoring.

TVN 24 Biznes i Świat oferuje unikatową możliwość sponsoringu ekskluzywnej audycji prezentującej aktualna godzinę w Warszawie i Nowym Jorku, odmierzając tym samym czas do otwarcia i zamknięcia Giełdy Papierów Wartościowych w tych dwóch stolicach istotnych z punktu widzenia polskich biznesmenów.Istnieje również możliwość produkcji specjalnego 8 – sekundowego billboardu sponsorskiego  w wersji graficznie zintegrowanej ze sponsorowanym programem, co pozwala podkreślić komunikat marki i wyłonić go z szumu komunikacyjnego innych reklamodawców. Pozwala to zmaksymalizować zapamiętywalność reklamy, która pojawia się poza blokiem reklamowym i jest zintegrowana z przekazem stanowiącym zainteresowanie dla grup będących aktywnych biznesowo i inwestycyjnie.

Dane: NAM, III’14, SHR% Top Management 25-59 NR, AFF Ix Top Management 25-59 NR vs A16-49 – porównywane w środowisku stacji informacyjno-biznesowych.