NICKELODEON - AŻ 14 TYSIĘCY ODWIEDZAJĄCYCH DZIEŃ ZABAWY NICKELODEON!

W sobotę 25 sierpnia br. odbyła się już szósta edycja Dnia Zabawy Nickelodeon. Tegoroczne wydarzenie przyciągnęło aż 14 tysięcy dzieci i ich opiekunów, którzy wspólnie wzięli udział w beztroskim święcie radości i zabawy na rozległych terenach Akademii Wychowania Fizycznego w Warszawie.

Na odwiedzających Dzień Zabawy Nickelodeon czekały dziesiątki atrakcji – w tym gry sportowe i zręcznościowe, a także konkursy z atrakcyjnymi nagrodami, przygotowanymi przez partnerów wydarzenia.  Zwieńczeniem wydarzenia był koncert jednej z największych gwiazd muzyki pop w Polsce – Dawida Kwiatkowskiego!

Partnerami Dnia Zabawy Nickelodeon byli: Cyfrowy Polsat, am:pm, Glibbi + Smoby, My Fairy Garden, Piccolo, Spin Master, Starpak i Xbox. Każdy z partnerów stworzył na terenie wydarzenia swoją własną strefę, w której mógł przygotować atrakcje dla młodych odwiedzających, a także udekorować ją tak, aby jak najlepiej oddawała charakter danej marki.

W te wakacje na antenie Nickelodeon pojawił się SpongeMaster! Interaktywna zabawa po raz kolejny przyciągnęła przed telewizory tysiące młodych widzów, dzięki czemu oglądalność animacji „SpongeBob Kanciastoporty” wzrosła  aż o 16% w porównaniu do poprzednich 3 miesięcy, osiągając 8.5% SHR w grupie 4-12*. Łącznie w grze podczas 2 tygodni emisji  udział wzięło 118 667 widzów Nickelodeon, codziennie korzystając z ponad 16 tysięcy urządzeń moblinych. Na uczestników gry czekały fantastyczne nagrody, w tym konsola Xbox One.  

We wrześniu na widzów Nickelodeon Polska czekają wyjątkowe premiery, m.in. „Drużyna Rycerzy”, nowe odcinki „Shimmer i Shine”, „Harmidom” oraz „Królewskiej Akademii Bajek”, a także cykl sobotnich seansów filmowych.

*Nielsen, 4-12, 0600-2559, 05.2018-26.08.2018