NICKELODEON – AMBASADOR RUCHU, DOBREJ ZABAWY I SPEKTAKULARNYCH EVENTÓW DLA DZIECI

Wakacje to czas zabawy, a najlepiej wie o tym Nickelodeon. Już 2 czerwca wraz z klubem Legia Warszawa Nickelodeon zaprasza na Kids Fest, czyli imprezę dla spragnionych pozytywnych wrażeń dzieci i ich rodziców. Na uczestników czekają konkursy z nagrodami, super warsztaty oraz strefy tematycznie związane z ulubionymi bohaterami Nickelodeon. Wydarzenie odbędzie się w dogodnej, warszawskiej lokalizacji - Stadionie Legii.

Z kolei od 19 do 23 lipca dzieciaki będą mogły podążać śladami cyklu nadmorskich eventów „Wyspy frajdy”, czyli wakacyjnych imprez dla najmłodszych. Pięć nadmorskich i urokliwych miast, warsztaty taneczne, strefa chilloutu dla rodziców, dmuchane przeszkody oraz najważniejsze, ukochani przez dzieci bohaterowie Nickelodeon to tylko niektóre z przygotowanych atrakcji. Organizatorzy przewidują, że w każdej z lokalizacji pojawi się ponad pół tysiąca uczestników!

Natomiast pod koniec sierpnia stacja zaprasza na spektakularny Dzień Zabawy Nickelodeon, którym już od 6 lat z przytupem wspólnie z dziećmi i całymi rodzinami żegnamy wakacje i witamy szkołę. Jest to niewątpliwie najciekawszy projekt niestandardowy na rynku, skupiony w okresie „back to school”. Co roku w imprezie organizowanej w atrakcyjnych warszawskich lokalizacjach, uczestniczy gwiazda z polskiej sceny muzycznej. W 2018 był nim ulubieniec młodzieży, Dawid Kwiatkowski. Zeszłoroczny event zgromadził ponad 14 000 uczestników.  

Letnie eventy Nickelodeon to idealna okazja, by zbudować świadomość marki wśród dzieci oraz całych rodzin. Na imprezach przewidziane są specjalne strefy Partnera, w których odbywać się będą różnorodne aktywności i konkursy z nagrodami. Dodatkowo wsparcie crossmediową kampanią telewizyjną - 30 sekundowe spoty emitowane na kanałach z Grupy VIACOM, kampania digital m.in. obecność logotypu Partnera na stronie www Nickelodeon oraz branding strony z elementami graficznymi, a także dedykowane posty eventowe w social mediach (Facebook, Instagram) to przepis na szerokozasięgową i skuteczną kampanię reklamową Partnera. Lato z Nickelodeon zapowiada się niezwykle ekscytująco! Nie przegap okazji i zainwestuj w swoją markę.

Wszystkich Partnerów zainteresowanych obecnością w projekcie, zapraszamy do kontaktu z Działem Brand Solutions VIACOM oraz przedstawicielami Działu Handlowego Premium TV, którzy wspólnie koordynują sprzedaż oferty. Zapraszamy!