MTV POLSKA – JESIENNA DAWKA ROZRYWKI ORAZ MUZYCZNYCH UNIESIEŃ

We wrześniu kanał MTV Polska osiągnął 0.08% udziału, docierając średnio do 107 tysięcy widzów dziennie. Najlepszą oglądalnością cieszyły się programy, m.in. „Warsaw Shore – Ekipa z Warszawy”, „Catfish: the tv show”, „MTV Breakfast Club”.

Jesienna ramówka MTV Polska oferuje widzom szereg znanych formatów, cieszących się dużą popularnością. W każdą niedzielę, o godz. 23:00 na antenie nowe odcinki dwunastego sezonu „Warsaw Shore – Ekipa z Warszawy”. Znane grono imprezowiczów dostarczy fanom potężną dawkę rozrywki oraz szalonych pomysłów. W nowym sezonie programu w Ekipie znaleźli się m.in. Ania „Mała”, Ewelona, Anastasiya, oraz „Stifler”. Gościem specjalnym jest węgierski celebryta Gábor Szabó, znany jako Pumped Gabo.

Z kolei dla fanów muzyki nadszedł czas rozdania kolejnych nagród MTV. Już 3 listopada w FIBES Conference & Exhibition Centre w hiszpańskiej Sewilli odbędzie się ceremonia MTV EMA 2019, podczas której nie zabraknie światowej sławy artystów. W roli prowadzącej wystąpi latynoska piosenkarka, autorka tekstów i aktorka, Becky G, która ma na swoim koncie pasmo sukcesów. Na scenie MTV EMA pojawi się również Niall Horan, który zaprezentuje swój najnowszy singiel “Nice To Meet Ya” z nadchodzącego albumu. Co więcej, headlinerem „MTV World Stage Seville” będzie kultowa rockowa formacja Green Day, zamykając „Tydzień Muzyki MTV” na spektakularnym placu miasta w sobotę, 2 listopada. Do grona nominowanych MTV EMA 2019 należą, m.in. Ariana Grande, Shawn Mendes, Taylor Swift. Z kolei o nagrodę dla „Najlepszego Polskiego Artysty” powalczą Dawid Podsiadło, Daria Zawiałow, Roksana Węgiel, Sarsa oraz Bass Astral x Igo. Transmisja z gali na żywo na antenie MTV Polska 3 listopada o godz. 21:00.

Tej jesieni na kanale MTV nie zabraknie również znanego programu o bezpiecznym randkowaniu. W „Catfish” twórcy łączą pary, które dotąd widziały się jedynie na ekranach telefonów i komputerów. Z czasem zapewne pojawi się miłość... lecz co się stanie, kiedy po raz pierwszy spotkają się w realu?

Źródło: Nielsen, 09.2019, A16-49, 0600-2559, SHR%, RCH