MTV EMA – NIEPOWTARZALNA OKAZJA DO EFEKTYWNEJ KOMUNIKACJI Z POKOLENIEM Y

MTV to nie tylko programy rozrywkowe, ale również wydarzenia specjalne, organizowane z rozmachem. Jeszcze nie opadły emocje po gali wręczenia nagród Video Music Awards, która okazała się dużym sukcesem (o czym w swoim felietonie na łamach serwisu natemat.pl pisał dyrektor programowy stacji, Jerzy Dzięgielewski), a już czekamy na 20. edycję festiwalu MTV Europe Music Awards, która odbędzie się już 10 listopada w Amsterdamie. Jest to jedna z najważniejszych europejskich nagród muzycznych, która co roku gromadzi milionową widownię przed telewizorami. Z roku na rok przybywa również widzów głosujących na swoich ulubionych wykonawców – w 2012 oddano aż 183,5 miliona głosów.

W tym roku po raz pierwszy towarzyszące wydarzeniu ekskluzywne „EMA Pre Party” odbędzie się w Polsce – 30 X w warszawskim Soho Factory. Podczas imprezy wręczona zostanie nagroda dla polskiego zwycięzcy nominowanego do prestiżowej nagrody MTV EMA.

„EMA Pre Party” to niepowtarzalna okazja do precyzyjnego i jakościowego dotarcia z przekazem reklamowym do konsumentów Pokolenia Y – jednego z bardziej wymagających pod względem sposobu komunikacji. MTV EMA to spektakularne wydarzenie, na które tzw. „Pokolenie Milenijne” jest bardzo receptywne, a tym samym na przekaz marek z nim związanych. Stąd decyzja o nawiązaniu współpracy również na płaszczyźnie samego tworzenia oferty mediowej dla reklamodawców.

Dzięki połączeniu sił VIACOM i TVN Media udało się stworzyć wyjątkową ofertę reklamową łączącą prestiż wydarzenia MTV EMA z szerokim zasięgiem TVN. Oferta umożliwia markom szeroką obecności kontekstowa wokół wydarzenia. Począwszy od zaistnienia na samej gali, poprzez szerokozasięgowy pakiet mediowy na antenach MTV Polska, TVN oraz TVN Style, poszerzony o on-line, a skończywszy na możliwości zaangażowania grupy docelowej w ramach konkursu, uwzględniającego mechanizm konsumencki wspierający sprzedaż.

Całości działań reklamowych towarzyszyć będzie wsparcie PR i Social Media.

Zapraszamy do współpracy wszystkich reklamodawców poszukających efektywnego dotarcia do pokolenia Millennials.