Jesienna ramówka TVN Turbo odpalona!

Redakcja TVN Turbo po raz kolejny nie zawiodła fanów motoryzacji. Jedną z nowości stacji jest format K2 – KIEROWCÓW DWÓCH, którego gospodarze Tomasz Kuchar i Kuba Bielak pokazują widzom, jak sprawnie i bezpiecznie czerpać przyjemność z jazdy samochodem. Premierowy odcinek osiągnął udział na poziomie 4,1% SHR% w grupie mężczyzn 16-49 z miast powyżej 50 tys.!

Emisja programu w każdą sobotę o godz. 17.15.

(Dane: NAM, SHR%, m16-49, C50+, 06.09.2014)

Kolejną jesienną nowością z dużą dawką adrenaliny jest program DENDŻER, w którym prowadzący Arkadiusz Klich testuje zwykłe przedmioty w niekonwencjonalny sposób, robiąc przy tym niezłe show. Wrześniowe emisje czterech premierowych odcinków programu obejrzało łącznie blisko 160 tysięcy widzów!

Emisja programu w każdy poniedziałek, godz. 22:20.

(Dane: NAM, COV, m16-49, income 3500+, premiery wrzesień 2014)

Oprócz nowych pozycji w ramówce na antenę wracają flagowe programy TVN Turbo, które w pierwszym miesiącu emisji osiągnęły bardzo wysokie wyniki! Najbardziej kultowy program motoryzacyjny na antenie TVN Turbo cieszy się stałą popularnością, co odzwierciedlają wysokie wyniki oglądalności. Udział premiery drugiego odcinka AUTOMANIAKA wyniósł blisko 5% SHR% w grupie mężczyzn z wyższymi dochodami!

Emisja programu w każdą niedzielę o godz. 11.30.

(Dane: NAM, SHR%, m16-49, income 3500+, 14.09.2014)


Jesienią powraca format LEGENDY PRL. Prowadzący Patryk Mikiciuk przybliża w nim widzom historię pojazdów, które królowały niegdyś na naszych drogach. Wrześniowe premiery programu zgromadziły przed telewizorami łącznie ponad 156 tysięcy widzów i osiągnęły średni udział 3,4% SHR% w grupie mężczyzn z wyższymi dochodami.

Emisja programu w każdą niedzielę o godz. 12.45.

(Dane: NAM, COV, SHR%, m16-49, income 3500+, premiery wrzesień 2014.)

Formatem, którego nie mogło zabraknąć w jesiennej ramówce jest ZAKUP KONTROLOWANY, w którym gospodarze programu Marcin Klimkowski i Adam Kornacki przedstawiają widzom przydatne informacje z rynku aut nowych i używanych. Premiera drugiego odcinka programu uzyskała aż 6,6% SHR% w grupie mężczyzn w wieku 16-49 lat, z wysokimi dochodami.

Emisja programu w każdą sobotę o godz. 12.15.

(Dane: NAM, SHR% m16-49, income 3500+, 13.09.2014.)