INICJATYWY SPORTOWE I KONTEKSTOWA WSPÓŁPRACA Z LEGO NA ANTENIE DISNEY XD

Chłopcy z poczuciem humoru, lubiący wyzwania, zainteresowani sportem i przygodami, to grupa celowa, do której skierowany jest kanał Disney XD. Tej wiosny na jego antenie pojawi się wiele nowości programowych zachęcających młodych widzów do aktywnego i zdrowego trybu życia. Głównym celem nowego bloku programowego o nazwie „BE THE BEST” będzie promocja ruchu i aktywności. Pasmo programowe wystartuje 11 maja, a emisje będą prowadzone od poniedziałku do piątku w godzinach 18:00–20:20. Seriale obecne w nowym paśmie to między innymi „Hulk i Agenci M.I.A.Z.G.I”, „Mega Spider-Man”, „Z kopyta”, „Supa Strikas”, „Zeke i Luther. Zostanie w nich poruszona tematyka superbohaterów, sztuk walki, piłkarskich przygód i światowej sławy deskorolkarzy.

Disney XD to kanał, który posiada unikalne pozycjonowanie. AFF wśród chłopców w wieku 4–12 na poziomie 135, było najlepszym wynikiem wśród kanałów dziecięcych w 2014 roku! Tak dobre dopasowanie jest gwarancją efektywnej komunikacji z chłopięcymi grupami celowymi.

14 marca ruszyła emisja nowych odcinków serialu „Star Wars Rebelianci”. Jak dotychczas, marcowe emisje zgromadziły przez telewizorami ponad 742 000 widzów. Podobnie jak przy pierwszej części serii sponsorem serialu została firma LEGO Polska, producent klocków osadzonych w realiach Star Wars, skierowanych do chłopców. Za projekt odpowiada Premium TV oraz Dom Mediowy Carat.

Więcej informacji o kanale można znaleźć na stronie: http://www.disney.pl/disney-xd/

Zapraszamy do współpracy!

Dane: NAM, AFF m 4-12 vs. all 4-12 Daypart 06:00 – 20:59, COV all 4+, Disney XD