HGTV - DRUGI NAJCHĘTNIEJ OGLĄDANY KOBIECY KANAŁ TEMATYCZNY W POLSCE!

Dorota Szelągowska, Krzysztof Miruć, czy Maja Popielarska to tylko kilku z całej plejady prowadzących, którzy tworzą tę stację i prawdziwy remontowo-ogrodowy dream team.

Wyniki oglądalności HGTV Home & Garden pokazują, że programów o tematyce wnętrzarskiej i ogrodowej nigdy za wiele. Polacy uwielbiają śledzić historie efektownych metamorfoz, relaksować się przy produkcjach pokazujących rynek nieruchomości na Bahamach czy w Meksyku oraz spacerować po najpiękniejszych ogrodach. Ponadto kanał inspiruje widzów do pozytywnych zmian w swoim otoczeniu, podpowiadając im liczne praktyczne rozwiązania i zdradzając nietuzinkowe patenty. Stacja odnotowała ponad 6% wzrost w ubiegłym miesiącu, SHR = 1,05% vs 0,99%. Może się pochwalić także wysokim wskaźnikiem dopasowania do kobiet z miast, AFF = 189. W lipcu kanał zgromadził przed telewizorami ponad 6,7 mln widzów!

Nie wszyscy lubią samodzielnie remontować i urządzać swoje mieszkania. Ci, którzy nie mają pomysłu, ale wiedzą jakim budżetem dysponują, powinni zgłosić się do architekta Krzysztofa Mirucia. Prowadzący „Zgłoś remont” ma wyobraźnię, która nie zna granic i jak nikt inny znajduje rozwiązanie każdego wnętrzarskiego problemu.

Po małej przerwie na antenę HGTV Home & Garden wracają „Domowe rewolucje”. W trzecim sezonie programu Dorota Szelągowska razem z projektantką wnętrz Mariką, stolarzem Darkiem i mistrzynią organizacji – Julią spełnią marzenia kolejnych uczestników. Która z metamorfoz podbije serca właścicieli mieszkania i widzów?

Fani Mai Popielarskiej także nie będą zawiedzeni. W nowych odcinkach programu „Nowa Maja w ogrodzie” prowadząca opowie o wielu wyjątkowych roślinach i zabierze wszystkich w zielone, magiczne miejsca w całej Polsce.

Na antenę kanału wraca także kultowa produkcja „House Hunters – Poszukiwacze domów”. W najnowszym sezonie zabierzemy widzów na Śląsk i do Trójmiasta. To idealna okazja, żeby podejrzeć jak wygląda rynek nieruchomości w Polsce. Czy agentom uda się spełnić wymagania  tych najbardziej kapryśnych klientów, którzy marzą o idealnym lokum?

Dane: NAM, SHR%, AFF, W16-49 c50+, 07.2017 vs 07.2018, COV, a4+, 07.2018