„FREE SOLO: EKSTREMALNA WSPINACZKA”, CZYLI FILM O LIMITACH LUDZKIEJ WYTRZYMAŁOŚCI W MARCU NA KANALE NATIONAL GEOGRAPHIC

Wielokrotnie nagradzana reżyserka E. Chai Vasarhelyi oraz znany na całym świecie fotograf i alpinista Jimmy Chin, który wyreżyserował głośny dokument „MERU”, prezentują „Free Solo: ekstremalna wspinaczka”, czyli  kameralny i bezkompromisowy portret wspinacza freesolowego Alexa Honnolda.

Film otrzymał nominację do Oscara w kategorii najlepszy pełnometrażowy film dokumentalny. Widzowie będą mieli okazję zobaczyć go już 3 marca o 21:00 na kanale National Geographic.

 „Free Solo: ekstremalna wspinaczka” jest zapisem przygotowań Alexa Honnolda do wspinaczki, o której bohater marzył przez wiele lat. Honnold chce zdobyć najsłynniejszą ścianę skalną na świecie i wspiąć się na wznoszący się ponad kilometr nad ziemią granitowy monolit w Parku Narodowym Yosemite… bez żadnej asekuracji. Uznana za jedno z największych sportowych osiągnięć wspinaczka Honnolda na El Capitan wyznaczyła nowe standardy, bo gdyby nie została perfekcyjnie zrealizowana, zakończyłaby się jego śmiercią.

Współpraca sponsorska przy filmie „Free Solo: ekstremalna wspinaczka” niewątpliwie wpłynie na pozytywne postrzeganie marki Klienta. Wysokiej jakości kontent emitowany na kanale National Geographic przyciąga miejską (AFF = 149, A 30-49 50K+) i zamożną widownię (AFF = 224, M35-54 3500+), a emisja billboardów sponsorskich i bumperów przy promach emitowanych poza clutterem reklamowym, zwiększy skuteczność dotarcia do widzów. Oferta programowa National Geographic nieprzerwanie przyciąga poszukujących ambitnej rozrywki widzów. W styczniu kanał osiągnął zasięg na poziomie 7,3 mln*.

*Dane: NAM, I 2019, AFF vs A16-49, Dayparts; I 2019, COV, A4+, Reach&Frequency