FOX - THE WALKING DEAD POWRACA – PREMIEROWE EMISJE 7. SEZONU OD 24 PAŹDZIERNIKA

Długo wyczekiwana na całym świecie premiera nowego, 7. sezonu „The Walking Dead” odbędzie się już w poniedziałek, 24 października na kanale FOX. „The Walking Dead” oficjalnie uznane zostało za najbardziej pożądany serial na świecie, wygrywając w globalnym badaniu przeprowadzonym wśród przedstawicieli przemysłu telewizyjnego (Global Average Demand Rating).

Emisja pierwszego odcinka nowej serii odbędzie się jednocześnie w ponad 125 krajach świata. Tak jak w przypadku poprzednich sezonów, 16 odcinków najnowszej odsłony „The Walking Dead” zostanie podzielonych na dwie części - pierwszych osiem epizodów międzynarodowa widownia zacznie śledzić od 24 października, a pozostałe powrócą na ekrany w lutym 2017 roku.

„The Walking Dead” to ekranizacja kultowego komiksu autorstwa Roberta Kirkmana wydawanego przez Image Comics. Serial opowiada historię rozgrywającą się na przestrzeni miesięcy i lat w postapokaliptycznym świecie opanowanym przez zombie. Fabuła opiera się na losach garstki ocalałych, którzy pod wodzą szeryfa Ricka Grimesa wędrują w poszukiwaniu bezpiecznego miejsca do życia. W najnowszych odcinkach widzowie poznają największą tajemnicę finałowej sceny 6. sezonu – dowiedzą się czyja krew spłynie po kiju baseballowym Negana. Od tej pory silna grupa bohaterów zmierzy się ze stratą jednego ze swoich członków. Sytuację będzie pogarszał Negan - sukcesywnie i brutalnie przejmując kontrolę nad ocalałymi. Odtąd zaczną zmieniać się reguły gry. Pierwsza połowa nowego sezonu pozwoli widzom poznać losy bohaterów, którzy zmuszeni są nauczyć się żyć od nowa w świecie opanowanym przez zombie.

 „The Walking Dead” to angażujący i jakościowy format. Poprzedni sezon serialu osiągnął bardzo dobre wyniki. Finałowy odcinek obejrzało ponad 187 tys. widzów. Ponadto w okresie emisji drugiej części 6. sezonu, znalazł się on w TOP 5 najchętniej oglądanych seriali na kanale FOX. Sama stacja FOX również nie zwalnia tempa. Od początku 2016 roku kanał odnotowuje ciągłe wzrosty - H1 2016 vs H1 2015 wzrost widowni o niemal 100%! Ponadto w pierwszej połowie tego roku FOX był drugim, najchętniej wybieranym kanałem serialowym w Polsce. 

Premiera 7. sezonu „The Walking Dead” oraz emisja na jakościowym i wciąż umacniającym się kanale FOX, stwarza doskonałe warunki do realizacji efektywnej promocji marki Klienta. Billboardy sponsorskie wizerunkowo połączą markę Klienta z hitem wszechczasów. Dodatkowo, emitowane na promach serialu kreatywne belki, pozwolą na wyróżnienie spośród clutteru reklamowego komunikatu Klienta, a stworzenie konkursu inspirowanego serią „The Walking Dead” skutecznie zaktywizuje widzów, zwiększając ich receptywność na komunikat reklamowy.

 

DANE: NAM, 4 IV 2016, COV, REACH & FREQUENCY; II – IV 2016, 06:00-23:59, A 16-49, SHR%, PROGRAMMES; H1 2016 VS H1 2015, A16-49, SHR%, DAYPARTS.