FOX NADCHODZI Z 6. SEZONEM SERIALU „CHICAGO FIRE”

Stacja FOX powraca z kolejną odsłoną serialu „Chicago Fire” – produkcji, dzięki której widzowie mają okazję być świadkami spektakularnych akcji ratowniczych, a także codziennego życia bohaterów. To trzymające w napięciu historie strażaków, ratowników medycznych i sanitariuszy, którzy tworzą bohaterską rodzinę Remizy 51!

Poprzedni sezon serialu zakończył się dramatycznym cliffhangerem, a życie kilku głównych postaci zawisło na włosku. W szóstej odsłonie serii widzowie dowiedzą się, jak potoczyły się ich losy i będą świadkami tego, jak Remiza 51 poradzi sobie z następstwami tych okropnych wydarzeń. Nie zabraknie również trzymających w napięciu sytuacji z życia codziennego, w których bohaterowie ryzykują swoje życie.

W pierwszym odcinku widzowie będą mogli na nowo przeżyć historię z finału poprzedniego sezonu. Przywódca remizy Walles Boden musi podjąć bardzo trudną decyzję o gaszeniu pożaru, podczas gdy w budynku znajdowali się jeszcze strażacy. Kolejne odcinki wcale nie zwalniają tempa. W jednym z nich, podczas wykonywania tajnego zlecenia, Dawson zostaje uwięziona pod gruzami zawalonego parkingu. Czy uda się ją uratować? Jak zakończy się mrożąca krew w żyłach akcja ratownicza, podczas której poszkodowani są również strażacy? Jak decyzja Bodena odbije się na załodze? Tego widzowie będą mieli okazję dowiedzieć się już niedługo.

PREMIERY SERIALU „CHICAGO FIRE” WE WTORKI O GODZINIE 21:05.

FOX może pochwalić się świetnymi wynikami – udziały tej stacji w grupie A16-49 wzrosły o 65% w stosunku do roku poprzedniego. Kanał jest bardzo chętnie oglądany przez jakościowych widzów (SHR = 1,27% W20-49 100K+, SHR = 1,35% W25-49 500K+, SHR = 1,01% W30-59 TOP MANAGEMENT), a sam serial „Chicago Fire” jest doskonale dopasowany do miejskich grup kobiecych (AFF = 378 W16-49 100K+, AFF = 395 W30-59 100K+).

Współpraca sponsorska przy serialu „Chicago Fire”, z emisją na kanale FOX, gwarantuje dotarcie do jakościowych grup kobiecych z miast, co z całą pewnością wpłynie pozytywnie na wzmocnienie wizerunku marki Klienta.

Dane: NAM, H1 2019 vs. H1 2018, 06:00-25:59, SHR%, DayParts, H1 2019 06:00-25:59, AFF vs. A16-49 Programmes