Drugi sezon "Warsaw Shore - Ekipa z Warszawy" hitem MTV Polska

To będzie sezon gorących emocji w MTV Polska - na antenę wrócił najpopularniejszy program stacji, „Warsaw Shore – Ekipa z Warszawy”. Widzowie czekali na dalszy ciąg przygód swoich ulubionych bohaterów już od stycznia, kiedy to wyemitowano ostatni odcinek pierwszego sezonu.

Pierwsza seria reality show zapewniła stacji wzrost oglądalności w atrakcyjnych reklamowo grupach celowych. W październiku 2013 roku w czasie emisji premier 1 sezonu stacja MTV Polska zajmowała w niedzielnym paśmie 23:00-23:59 14. miejsce pod względem oglądalności w grupie komercyjnej A16-49 z udziałem na poziomie 1,3% SHR, a już w styczniu 2014 roku, w tym samym rankingu, awansowała na miejsce 6., osiągając wynik 3,9%. W ciągu 4 miesięcy emisji programu, średni udział kanału w grupie komercyjnej zwiększył się trzykrotnie!

Drugi odcinek nowej serii, który miał swoją premierę 27 kwietnia uzyskał SHR  na poziomie 7,4% w grupie A13-24 oraz 1,9% w grupie A16-49. Te wyniki to odpowiednio 308% i 161% średniego udziału stacji w paśmie emisji. Dzięki atrakcyjnemu i aktualnemu kontentowi MTV Polska przyciąga przed telewizory coraz szersze grono młodych widzów; średni miesięczny udział stacji w grupie A13-29 c50+ wynosi 0,56% co oznacza wzrost o 40% w porównaniu z analogicznym okres minionego roku! Index dopasowania kanału w tej grupie to aż 184!

Premierze drugiego sezonu „Warsaw Shore – Ekipa z Warszawy” towarzyszyły szeroko zakrojone działania promocyjne, między innymi kampania outdoorowa, która objęła citylight’y i plakaty w 8 miastach Polski oraz wielkoformatową siatkę w Warszawie. Ich uzupełnieniem były akcje promocyjne w internecie. Jedną z nich był konkurs „#ShoreMustGoOn” przeprowadzony jeszcze przed emisją premierowego odcinka. Wielbiciele programu za pomocą mediów społecznościowych (Twitter, Instagram, Facebook) publikowali zdjęcia i filmy oznaczone hashtagiem #shoremustgoon, na których pokazywali w jaki sposób czekają na drugi sezon Do wygrania były dwa telefony iPhone 5S oraz 20 zestawów zawierających koszulkę i pokrowiec na Iphone’a. Konkurs cieszył się ogromnym zainteresowaniem – zaangażowani fani „Warsaw Shore – Ekipa z Warszawy” przysłali ponad 1000 zgłoszeń, na które oddano w sumie 76 143 głosy.

Kolejną akcją promocyjną formatu łączącą wydarzenia na ekranie z aktywizacją fanów w mediach społecznościowych jest quiz dotyczący wiedzy na temat programu. Po premierze każdego odcinka, w dedykowanej aplikacji na fanpage’u „Warsaw Shore – Ekipa z Warszawy” pojawia się 10 pytań dotyczących wydarzeń w programie. Uczestnicy quizu mogą zdobyć dodatkowe punkty odpowiadając na pytania pojawiające się na ekranie podczas emisji powtórek. Co tydzień do wygrania są 3 kurtki w stylu varsity z logo Warsaw Shore. Nagrodę główną, czyli bon zakupowy o wartości 1000zł, otrzyma osoba, która po emisji wszystkich odcinków uzbiera najwięcej punktów.

Dzięki takim działaniom popularność MTV Polska i jej programów w social media stale rośnie. Fanpage kanału, jako pierwszy należący do polskiej stacji telewizyjnej przekroczył niedawno granicę miliona polubień, a strona „Warsaw Shore” na Facebooku zgromadziła już ponad 300 tysięcy fanów.

Jakie inne nowości MTV Polska przygotowała dla swoich widzów?

EX NA PLAŻY
Nowy program MTV, w którym osiem osób spędza ze sobą trzy tygodnie na pięknej, śródziemnomorskiej wyspie. Sytuację komplikuje fakt, że w willi, w której mieszkają uczestnicy, pojawiają się ich byli partnerzy. Jedni będą chcieli odzyskać miłość, drudzy zjawią się z zupełnie innymi intencjami. Jak będzie wyglądać konfrontacja z byłymi? Jakie losy czekają uczestników? Tego wszystkiego widzowie dowiedzą się w programie „Ex na plaży”, który od 27 kwietnia emitowany jest w MTV Polska.
Emisja: niedziela, godz. 22:00

INNA 4
Trzeci sezon historii Jenny Hamilton skończył się balem maturalnym. Bohaterka popełniła sporo błędów i zraniła wiele osób, lawirując między trzema chłopakami, więc postanowiła udać się na bal sama. W czwartym sezonie spotykamy Jennę, gdy próbuje „na spokojnie” ułożyć sobie życie uczuciowe i rodzinne. Ponadto, wszyscy uczniowie staną przed ważną decyzją – wyborem college’u. Pojawi się także nowa dziewczyna – Eva, która będzie wodzić na pokuszenie szkolnych przystojniaków. Jak potoczą się dalsze losy Jenny? Czy jej przyjaciele będą szczęśliwi po tym, co zaszło na balu maturalnym? Czwarty sezon „Inna” już od 4 maja tylko w MTV Polska.
Premiera: 4 maja, niedziela, godz. 19:20
Emisja: niedziela, godz. 23:00

HOUSE OF FOOD
„House of Food” to pierwszy kulinarny reality show na antenie MTV, w którym grupa młodych, ambitnych kucharzy-amatorów walczy o staż w znanej restauracji. „House of Food” to program typu docu-series, który łączy w sobie elementy ekscytującej rywalizacji w szkole kulinarnej z dramatyzmem reality show. Uczniów łączy pasja do gotowania, jednak zupełnie różnią się osobowościami. Pod okiem trzech profesjonalnych kucharzy, ta zdeterminowana grupa będzie wspólnie żyć i uczyć się. Jednak tylko jeden z uczestników wygra staż życia.
Premiera: 8 czerwca, niedziela, godz. 21:00
Emisja: niedziela, godz. 21:00

Dane: NAM,10.2013,01.2014, SHR%, A16-49 TT z wyłączeniemTVP1,TVP2,TVN,Polsat; 01.01-29.04.2014, SHR%, A13-24, A16-49, A13-29 c50+, AFF IX vs A16-49