Discovery Turbo Xtra – tydzień z samochodami marzeń

We wrześniu kanał Discovery Turbo Xtra notował znakomite oglądalności w grupach docelowych kanału. W młodych grupach męskich z miast ponad 100 tysięcy mieszkańców wskaźnik AFF wyniósł 315 (M 13-19, miast 100k+ vs. All 16-49). W starszej grupie męskiej M 20-39 z miasta z ponadprzeciętnym dochodem AFF wyniosło 193 (M 20-39, miasta, dochód 2500+ vs All 16-49). W grupach starszych Discovery Turbo Xtra także osiąga ponadprzeciętne wyniki jak AFF 241 w grupie M 30-49, z miasta, dochód 2500+. W samym wrześniu kanał DTX obejrzało prawie 6 milionów osób.

W listopadzie Discovery Turbo Xtra zaprasza na tydzień z SAMOCHODAMI MARZEŃ, który zelektryzuje zarówno fanów, jak i osoby mniej zainteresowane motoryzacją. W ramach pasma zostanie wyemitowany program „Turbo ikony”, prezentujący historie powstania takich modeli jak: Maserati Ghibli, Aston Martin V12 Vantage S czy Bentley Continental GT V8 S. W odcinku “Supersamochody” z serii „Wielka piątka” poznamy ranking najbardziej ekskluzywnych maszyn świata. Do walki staną m.in.: Bugatti Veyron i Thrust SSC. Obejrzymy również odcinki „Fanów czterech kółek”, w której ekipa miłośników kultowych aut poszukuje staroci do remontu na terenie Wielkiej Brytanii, USA i Polski. Z kolei gospodarze cyklu „Auto –reaktywacja” przeszukują garaże i stodoły w Teksasie oraz sąsiednich stanach, by znalezione pojazdy wyremontować w swoim warsztacie Gas Monkey Garage w Dallas. Na koniec w programie „Jak to jest zrobione” dowiemy się, jak powstają najbardziej ekskluzywne samochody świata.

Od poniedziałku 3 do niedzieli 9 listopada o 20:00

Źródło: Nielsen Audience Measurement, wrzesień 2014, 06:00-25:59, AFF do All 16-49; zasięg miesięczny w grupie A 4+, cała doba.