DISCOVERY LIFE - UDANY DEBIUT W 2015

Kanał Discovery Life (w styczniu jeszcze pod nazwą Animal Planet) w 2015 poprawił swój wynik w grupie W 16-49 rok do roku o 25% a w grupie komercyjnej A 16-49 o 10% (SHR%, porównanie do kanału Animal Planet w 2014).

Wśród najlepiej oglądanych programów można wymienić CSI – kryminalne zagadki Las Vegas, który 25/08/2015 w grupie komercyjnej miały rating 0,45, czy CSI – kryminalne zagadki Miami, który 03/02/2015 miały rating 0,29. Innymi programami z najwyższymi oglądalnościami, to m.in. Kłopotliwe zwierzaki (06/09/2015; 0,25), Policja dla zwierząt w Houston (30/06/2015; 0,21), Czarodziejki (03/06/2015; 0,21).

Wraz ze wzrostem oglądalności nie spadły wysokie wskaźniki dopasowania wśród kobiet z dużych miast, gdzie był oglądany dwa razy lepiej niż w grupie komercyjnej: AFF 201 (W 16-49, miasta 200k+ vs. A 16-49), czy w grupie, w której kanał jest sprzedawany w pakietach, AFF 171 (W 16-49, miasta 50k+, vs. A 16-49).

Średni miesięczny zasięg kanału w 2015, to prawie 5,8 milionów widzów.