COMEDY CENTRAL - Z NAGRODĄ INNOVATION AD I ŚWIETNĄ PROPOZYCJĄ RAMÓWKOWĄ NA LATO

Comedy Central (SHR 1,2%, AFF IX 179) wie, jak przygotować dla widzów nie tylko świetną ramówkę, ale i angażującą, niestandardową kampanię dla swoich Partnerów. VIACOM Brand Solutions zdobył brąz w konkursie INNOVATION AD w kategorii TOUCHPOINT KOMERCYJNY za kampanię dla gry „FAR CRY PRIMAL” firmy Ubisoft.

Innovation Ad nagradza projekty, które wykraczają poza obszar standardowej komunikacji, więc tym bardziej cieszy uzasadnienie jury „Za product placement, którego nie sposób nie lubić”. W ramach projektu w lutym na antenie Comedy Central pojawił się specjalny odcinek serialuBlok Ekipa”, w którym główni bohaterowie przenieśli się do krainy Oros. Twórca serii, Bartosz Walaszek, w charakterystyczny dla siebie prześmiewczy sposób umieścił przygody Spejsona i jego przyjaciół w świecie prehistorycznych walk plemiennych nawiązując zarówno do stylu tej kultowej animacji, jak i oddając charakter samej gry. Drugim elementem kampanii był vlog Spejsona, w którym naśladując popularnych vlogerów gamingowych prezentował on recenzję gry „Far Cry Primal”. Działania marketingowe wspierał również konkurs Pokaż nam swoje barwy bojowe” dostępny na stronie i w mediach społecznościowych Comedy Central. Kampanię przygotował zespół VIACOM Brand Solutions wspólnie z domem mediowym Mindshare, firmą Ubisoft i SPInka Film Studio.

Zapraszamy na materiał video podsumowujący akcję:

 

uni

Wideo: © 2016 Ubisoft Entertainment. Wszystkie prawa zastrzeżone. Far Cry, Far Cry Primal, Ubisoft i logo Ubisoft są znakami towarowymi Ubisoft Entertainment w Stanach Zjednoczonych i/lub innych państwach

 

 

 

 

 

© 2016 Ubisoft Entertainment. Wszystkie prawa zastrzeżone. Far Cry, Far Cry Primal, Ubisoft i logo Ubisoft są znakami towarowymi Ubisoft Entertainment w Stanach Zjednoczonych i/lub innych państwach.


Latem na antenie Comedy Central nie zabraknie ulubionych seriali:

BLOK EKIPA

Blok ekipa” to kultowa animacja autorstwa Bartosza Walaszka bijąca rekordy oglądalności w Internecie. Opowiada historię trzech kumpli z warszawskiego grochowa: fana motoryzacji i szczęśliwego właściciela pomarańczowego poloneza Wojtasa, umięśnionego vlogera Spejsona i Wala – blokowego filozofa. Panowie wiodą pełne przygód życie, mierząc się z najróżniejszymi problemami dnia codziennego, od wyrywania lasek po najekonomiczniejsze sposoby na upicie się.

Emisja: codziennie, godz. 23:50


DWÓCH I PÓŁ

Dwóch i pół” to niebanalna opowieść o relacjach rodzinnych, podana ze sporą dawką humoru. Charlie Harper (Charlie Sheen) to zamożny kawaler, którego idylliczna codzienność ulega diametralnej zmianie, kiedy w jego domu zjawia się jego brat Alan wraz z 10-letnim synem. Okazuje się, że Alan w wyniku rozwodu stracił dach nad głową i jedyną deską ratunku okazuje się być luksusowa samotnia Charliego, usytuowana w snobistycznym Malibu. Od tego momentu serial śledzi losy trójki dżentelmenów w zabawny sposób ukazując serie konfliktów spowodowanych różnicami charakterów obu braci.

Emisja: codziennie, godz. 20:00 (dwa odcinki)

TEORIA WIELKIEGO PODRYWU

Teoria wielkiego podrywu” to kultowy już serial przedstawiający zabawne perypetie grupy naukowców – choć potrafią rozszczepić atom, nie mają pojęcia o życiowych realiach i stosunkach damsko-męskich. Kiedy pewnego dnia w ich mieszkaniu zjawia się piękna dziewczyna, postanawiają porzucić dotychczasowy styl życia i poszerzyć horyzonty. Serial jest kwintesencją teorii... sukcesu w praktyce.

Emisja: codziennie, godz. 21:00 (dwa odcinki)

PRZYJACIELE

Serial „Przyjaciele” opowiada o przygodach szóstki przyjaciół mieszkających na nowojorskim Manhattanie. Rachel jest pasjonatką mody z dobrego domu, która do Nowego Jorku uciekła prosto sprzed ołtarza. Jej najlepsza przyjaciółka z lat szkolnych, Monica, to pedantyczna szefowa kuchni, z kolei Phoebe - artystyczna dusza z mocno pokręconą przeszłością. Brat Monicki, Ross jest paleontologiem, Joey gwiazdą opery mydlanej, a Chandler… po prostu Chandlerem. Mimo, iż wiele ich dzieli połączyła ich wyjątkowa przyjaźń pełna smutków, radości i zabawnych nieporozumień.

Emisja: od poniedziałku do soboty, godz. 22:00 (dwa odcinki)

PRACOHOLICY

Pracoholicy” to historia Blake’a, Adama i Dersa – trzech przyjaciół, którzy pracują razem jako telemarketerzy od 9 do 17, żyją razem od 17 do 9 i imprezują razem 24/7. Czy są w domu w Rancho Cucamonga, czy szaleją w Renaissance Faire, chłopaki ściągają na siebie problemy, wszędzie gdzie się pojawią.

Emisja: codziennie, godz. 23:25

SPECJALNE MARATONY „PRZYJACIÓŁ”

Emisja: w każdy weekend, od godz. 13:00 do 20:00


Dane: NAM, V 2016; SHR%; A 16-49 c50+; AFF IX vs A 16-49.

 

O Ubisoft:

Ubisoft to wiodący światowy producent, wydawca i dystrybutor produktów rozrywki interaktywnej, który dzięki zróżnicowanej ofercie i licznym umowom partnerskim stale się rozwija. Ubisoft posiada biura w 26 krajach
i sprzedaje swoje produkty w ponad 55 państwach na całym świecie. Firma dostarcza klientom najwyższej jakości gry wideo, opracowane w najnowszych technologiach. Więcej informacji znaleźć można pod adresem: www.ubisoftgroup.com.

 

© 2016 Ubisoft Entertainment. Wszystkie prawa zastrzeżone. Far Cry, Far Cry Primal, Ubisoft i logo Ubisoft są znakami towarowymi Ubisoft Entertainment w Stanach Zjednoczonych i/lub innych państwach.