CANAL+ FAMILY – NOWY KANAŁ W OFERCIE PREMIUM TV

Od 1 lipca 2020 roku stacja CANAL+ FAMILY znajdzie się w ofercie Premium TV Biura Reklamy TVN Media.

Od drugiej połowy 2020 roku TVN Media będzie reprezentować handlowo stację CANAL+ FAMILY z portfolio Platformy CANAL+. Czas reklamowy stacji będzie dostępny w zakresie sprzedaży spotowej oraz sponsoringowej.

Canal+ Family to 24-godzinny kanał premium obejmujący specjalne pasma dla całej rodziny. W ramówce znajduje się bogata oferta seriali i filmów familijnych, animowanych filmów dla dzieci oraz przyrodniczych filmów dokumentalnych.

Udział stacji w pierwszych pięciu miesiącach br. wyniósł 0,09% SHR (W16-49). Dodatkowym atutem z punktu widzenia dotarcia do grup o wysokim potencjale zakupowym jest odsetek widzów stacji CANAL+ FAMILY dysponujących wysokim dochodem.  Stanowią oni aż 78% widowni kanału.

Premium TV jest częścią Biura Reklamy TVN Media. Udział w oglądalności w 2019 r. kanałów Premium TV wyniósł 27,3% SHR w grupie A16-49. Obecnie oferta Premium TV obejmuje 55 kanałów.

DANE: NAM, I-V 2020, SHR% W16-49, ADH% Total TV, I-XII 2019, SHR% A16-49.