DISCOVERY LIFE - BLASKI I CIENIE MODELINGU

Discovery Life w kwietniu 2016 roku poprawił swój marcowy wynik (SHR%) w kobiecej grupie zakupowej W 16-49. Najlepiej oglądanym programem był odcinek serialu CSI – kryminalne zagadki Miami, który 25/04/2016 w grupie komercyjnej A 16-49, miał rating 0,22.

Discovery Life utrzymuje wysokie wskaźniki dopasowania wśród kobiet z dużych miast, gdzie kanał był oglądany kilka razy lepiej niż w grupie komercyjnej: AFF 324 (W 25-54, miasta 100k+ vs. A 16-49), czy AFF 321 (W 16-49, miasta 100k+, vs. A 16-49) oraz podobnie jak pozostałe kanały lifestylowe z oferty Discovery AFF 288 (W 16-49, miasta, RFP  vs. A 16-49).

Miesięczny zasięg kanału Discovery Life w kwietniu 2016 to ponad 3,7 milionów widzów.

Kanał nie poprzestaje na tych sukcesach – już 4 maja przygotował dla swoich widzów nową pozycję – „Blaski i cienie modelingu”. Program przedstawia losy sześciu początkujących modelek. Będziemy śledzić ich zmagania od pierwszej próbnej sesji zdjęciowej po udział w pokazach podczas tygodnia mody w Nowym Jorku. Wsparcia dziewczynom udzieli gospodyni programu, supermodelka, słynąca z działalności społecznej – Petra Němcova. To właśnie ona wykorzysta własne doświadczenie, aby jak najlepiej wprowadzić je w świat modelingu. Jednocześnie doradzi, jak osiągnąć sukces w branży nie zapominając o spełnianiu się w życiu prywatnym. Na przestrzeni kilku tygodni dziewczęta przekonają się, że ten zawód to nie tylko blichtr i sława. Na ich drodze staną kapryśni fotografowie i projektanci mody, a bookerzy i dietetycy będą udzielać im sprzecznych porad na temat figury. Finał programu to podpisanie wymarzonego przez nie kontraktu z agencją modelek. Jednak wszystko zależy od specjalistów z programu, którzy ocenią, czy nowicjuszki mają potencjał.

Źródło: Nielsen Audience Measurement; 06:00-25:59 kwiecień 2016. Zasięg miesięczny liczony na grupie All 4+, 02:00-25:59

od środy, 4 maja, o godz. 21:00