Bardzo dobre wyniki jesiennych formatów TVN Turbo

Wśród formatów motoryzacyjnych na szczególną uwagę zasługują „Top Gear” i „Samochód Marzeń”. W grupie mężczyzn 16-49 lat formaty te uzyskały odpowiednio 2,4% i 2,1% udziałów w widowni. Wśród formatów reality, największe udziały odnotowała czwarta seria „Ice Road Truckers” i „Drwale” – odpowiednio 1,9% i 2% udziałów w męskiej grupie.

Pierwszą piątkę najlepiej oglądanych formatów zamykają mecze Ligi Europy UEFA, które uzyskały w grupie męskiej udziały na poziomie 1,8% oraz 2,4% w grupie miejskiej (miasta powyżej 50 tys. mieszkańców). Wybrane mecze Ligi będą pokazywane na antenie TVN Turbo przez najbliższe 3 sezony. Ofertę sportową TVN Turbo uzupełniają także mecze Pucharu Polski, które stacja będzie również emitować aż do wiosny 2014 (jesienne udziały meczów to odpowiednio 1,6% i 2% SHR% w grupie męskiej i miejskiej).

Na antenie TVN Turbo bardzo dobrze oglądane są również programy poświęcone hobby. „Połam wędkę z Robsonem Greenem” oraz produkowane przez redakcję TVN Turbo „Jak to jest złowione” z Olinem Gutowskim cieszą się niesłabnącą popularnością wśród widzów TVN Turbo. Średnie wyniki formatów to odpowiednio 1,7% oraz 1,6% w męskiej grupie celowej.

TVN Turbo już się szykuje do kolejnego, wiosennego sezonu. W przyszłorocznej ramówce znajdą się m.in. nowe odcinki „Samochodu Marzeń”, najnowsza - XIX już seria „Top Gear” i kontynuacje znanych z anteny Turbo formatów takich jak: „Odrobina Polski”, „Gadżet”, „Polak Potrafi”, „Selekcja”, „Jazda polska”, „Automaniak” i „Zakup kontrolowany”.

Na antenie stacji pojawi się także wiele pasjonujących nowości. Napiszemy o nich więcej w styczniowej edycji newslettera.

Dane: NAM, 1 IX - 5 XII 2012, M 16-49, M 16-49 c50k+