AXN - SKODA, HAMMER, UBISOFT, ALLEGRO I BAKOMA W SERIALU „ZNAKI”

Firmy Skoda Polska, mPTech , Ubisoft, Allegro i Bakoma zdecydowały się na współpracę z AXN przy produkcji najnowszego serialu kryminalnego tej stacji. Skoda Polska zaprezentuje swój najnowszy SUV, Kodiaq; firma mPTech pokaże wzmocnione telefony HAMMER i modele myPhone; Allegro przedstawi atrakcyjność swojego serwisu dla użytkowników w różnym wieku; Ubisoft ulokuje dwie ze swoich gier, Assassin’s Creed Odyssey i Rainbow Six Siege, a Bakoma jogurt Bakoma Men.

Akcja serialu dzieje się w Górach Sowich. Trudne górskie tereny są naturalną przestrzenią do promowania takich funkcjonalności SKODY Kodiaq jak napęd 4x4, funkcja Off road, kamera 360° czy system nawigacyjny infotainment. Dzięki nim bohaterowie ”Znaków” mogą sprawniej wykonywać swoje obowiązki.

Tajemnicza historia, Góry Sowie, policyjne śledztwo, właśnie w takim otoczeniu prezentowane sąpancerne telefony HAMMER. Smartfony będą bardzo pomocne w prowadzeniu śledztwa, stąd HAMMER Energy 18x9 w rękach głównego bohatera, komisarza Treli oraz cała gama pozostałych modeli wykorzystana jako rekwizyty w serialu. Łącznie zobaczymy w akcji 5 różnych modeli odpornych telefonów HAMMER a także smartfony i telefony klasyczne myPhone.

Po raz drugi na lokowanie swoich gier w produkcji AXN zdecydował się czołowy producent gier na świecie - Ubisoft. Firma konsekwentnie podkreśla w swojej komunikacji, że odbiorcą gier nie są tylko mężczyźni - przewrotnie na ambasadorki tytułów Assassin’s Creed Odyssey i Rainbow Six Siege Ubisoft wybrał dwie nastoletnie bohaterki - córkę komisarza i córkę burmistrza. Gry są dla dziewczyn jedną z niewielu rozrywek w małym górskim miasteczku - Sowich Dołach. Poza aktywnym lokowaniem klient, podobnie jak w przypadku serialu „Ultraviolet”, udostępnił rekwizyty z brandingiem gier, które w subtelny sposób stały się elementami scenografii i kostiumów.

Na obecność w serialu zdecydował się także serwis ALLEGRO, chcący podkreślić wygodę użytkowania, a jednocześnie dotrzeć do użytkowników w różnych grupach celowych. Odpowiadając na tak zdefiniowane potrzeby klienta, zaproponowano trzy konteksty korzystania z serwisu naturalnie wpisujące się w fabułę. Z Allegro korzystać będzie córka głównego bohatera Nina, ksiądz oraz policjant. 

Po raz pierwszy w serialu AXN pojawi się jeden z głównych przedstawicieli sektora FMCG – marka BAKOMA. Pozycjonowanie jogurtu Bakoma Man doskonale wpisuje się w charakter głównego bohatera, komisarza Treli - męskiego, zdecydowanego policjanta, prowadzącego aktywny i nieregularny tryb życia, który poza wyzwaniami zawodowymi stara się sprostać roli ojca.

Premiera Znaków odbędzie się 10 października o godz. 22:00 w AXN.